۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

خانه‌ های نوساز شرق پایتخت چند؟

۱۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۵۷
کد خبر: 534501
خانه‌ های نوساز شرق پایتخت چند؟

در گزارش پیش رو به بررسی قیمت برخی از واحدهای نوسازی که طی یک ماه اخیر در شرق تهران معامله شده است، خواهیم پرداخت.

اقتصاد آنلاینسیده زهرا محمودی؛ برای اطلاع از قیمت مسکن در شرق تهران، دانستن متوسط قیمت مسکن در محله‌ای که قصد خرید مسکن دارید، اهمیت بسیاری دارد؛ قیمت مسکن در این محله‌ها در بازه بسیار متفاوتی قرار دارد و در هر رنج قیمت و متراژی در این بخش از تهران، آپارتمان وجود دارد.

در این گزارش قصد داریم تا به بررسی قیمت خانه‌های نوسازی که طی یک ماه اخیر در شرق تهران معامله شده است، خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است ارقامی که در ادامه می‌آید، براساس معاملاتی است که طی یک ماه اخیر در شرق تهران انجام و در سامانه اطلاعات بازار املاک ایران ثبت‌ شده است؛ بنابراین این اعداد فقط نمونه‌ای از قیمت واحدهای نوساز شرق تهران است و به طور مطلق قیمت مسکن در این محله‌ها را عنوان نمی‌کند. قیمت مسکن در هر محله باتوجه به شرایط ملک متفاوت است و اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌هایی که در ادامه می‌آید، ندارد.

خانه‌ های نوساز شرق تهران

یک دستگاه آپارتمان 115متری و نوساز در حکیمیه متری 29میلیون و 565هزار تومان به فروش رسید. همچنین قیمت مسکن جهت معامله واحدی 78متری و نوساز در مجیدیه، 40میلیون تومان برای هر متر مربع بوده است.

خانه‌ای 128متری در وحیدیه متری 20میلیون و 632هزار تومان به فروش رسید. همچنین برای خرید یک دستگاه آپارتمان 58متری در نارمک مرکزی،3میلیارد و 125میلیون تومان هزینه پرداخت شد.

هزینه مورد نیاز برای خرید یک خانه 110متری در محله کرمان 3میلیارد و 350میلیون تومان بوده است. خرید یک خانه 159متری و نوساز در تهرانپارس نیز به 6میلیارد و 130میلیون تومان سرمایه نیاز داشت.

نیروی هوایی یک محله در شرق تهران و منطقه13 شهرداری است که متوسط قیمت مسکن در آن تقریبا بالاست. واحدی 163متری و نوساز در این محله متری 50میلیون و464هزار تومان و واحدی 315متری در شمس آباد نیز متری 57میلیون و 209هزار تومان به فروش رسید.