۰ نفر

رییس پلیس راه ویژه شرق استان تهران؛

ترافیک در مسیرهای هراز و فیروزکوه سنگین است

۱۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۴۵
کد خبر: 533518
ترافیک در مسیرهای هراز و فیروزکوه سنگین است

رییس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: بار سنگین ترافیک خروجی به سمت استان‎های شمالی در مسیرهای هراز و فیروز کوه را شاهد هستیم و به همین دلیل ماموران پلیس راهور در این ۲ محدوده مستقر شده اند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «سرهنگ ایرج کهریزی» گفت: با توجه به تعطیلات ۱۴ و ۱۵ خرداد  محدودیت‌های سفر بین استانی در سراسرکشور به مدت ۵ روز  اجرا می شود و ماموران پلیس راهور  شرق استان در شهرک البرز امامزاده هاشم(ع) و میدان امام رضا (ع) فیروز کوه مستقر هستند و اعمال قانون می‌کنند.

وی از اجرای طرح محدودیت‌های بین استانی تا ۱۷ خرداد خبر داد و اظهار داشت: خودروهای پلاک غیر بومی بر اساس ورود به شهرهای قرمز و خروج از آنها مبلغ یک میلیون تومان و ورود به شهرهای نارنجی و زرد و خروج از آنها مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

 رییس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: دوربین‌های هوشمند ثبت تخلف در محور هراز بعد از امامزاده هاشم(ع) و بعد از فیروز کوه برای ثبت تخلفات کرونایی فعال هستند.

کهریزی گفت: جریمه خودروهایی که به سمت استانهای شمالی ادامه مسیر داشته باشند در خلافی خودرو ثبت می‌شود و پلاک هایی که هیچ گونه مجوز ترددی از فرمانداری ها و یا پلیس راهور نداشته باشند توسط دوربین ها و ماموران پلیس مستقر در جاده اعمال قانون می شوند.

وی ادامه داد: طی ۵ روز اعمال محدودیت تا ۱۷ خرداد، ماموران پلیس با استقرار در مبادی وروردی و خروجی استان‌ها، تردد پلاک های غیر بومی را کنترل می‌کنند و خودروهایی که بدون مجوز از استان خود خارج شود به مبدا برگردانده می شوند.

رییس پلیس راه ویژه شرق استان تهران ضمن تقدیر از کاهش سفرها و توجه هموطنان به رعایت محدودیت تردد بین استانی ، اظهار داشت:  بسیاری از مردم همکاری کردند و سفرها کاهش داشته و از سایر هموطنان درخواست و انتظار داریم تا با به حداقل رساندن سفرها به کاهش و مهار بیماری به کادر درمان کمک کنند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.