۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

یک خانه ۹۰متری در تهران چند؟

۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۰۲
کد خبر: 531879
یک خانه ۹۰متری در تهران چند؟

در گزارش پیش رو به بررسی قیمت برخی از واحدی 90متری که در آژانس‌های املاک شهر تهران فایل شده است، خواهیم پرداخت.

اقتصاد آنلاینسیده زهرا محمودی؛ در تعیین قیمت یک واحد آپارتمان 90متری عوامل مختلفی نقش دارد؛ از جمله این عوامل می‌توان به محله، سن بنا، میزان نور، موقعیت دقیق واحد، تعداد واحدها در هر طبقه، مواد و مصالح استفاده‌شده در ساختمان و... متفاوت خواهد بود. همچنین غالب واحدهای 90متری، دو خواب بوده و در همه نقاط تهران به راحتی می‌توان واحدهایی با این متراژ پیدا کرد؛ در ادامه این گزارش به بررسی قیمت برخی از آپارتمان‌های 90متری که در آژانس‌های املاک شهر تهران به فروش گذاشته شده است، خواهیم پرداخت.

قیمت خانه

لازم به ذکر است؛ قیمت‌هایی که در ادامه می‌آید، به طور مطلق قیمت مسکن در این محله‌ها را عنوان نمی‌کند و تنها نمونه‌ای از فایل‌هاست که در آژانس‌های املاک تهران به فروش گذاشته شده است؛ بنابراین اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت مسکن در هر محله باتوجه به عوامل مختلف، متفاوت است.

مرزداران یک محله در غرب تهران است؛ واحدی 88متری و 9سال ساخت در این محله متری 47میلیون تومان قیمت خورد؛ همچنین برای خرید یک دستگاه آپارتمان 90متری و نوساز در محله پیروزی باید 26میلیون تومان برای هر متر مربع هزینه پرداخت کرد.

واحدی 94متری و 4ساله در اختیاریه متری 58میلیون تومان و یک دستگاه آپارتمان 90متری و 10سال ساخت در نارمک با قیمت 44میلیون تومان در هر متر مربع به فروش می‌رسد.

نازی‌ آباد یک محله گران قیمت در جنوب تهران است که خانه‌ای 90متری و 7سال ساخت در آن با قیمت 23میلیون تومان به ازای هر متر مربع فروخته خواهد شد. همچنین خرید یک خانه 89متری و 8ساله در جنت‌آباد به 36میلیون تومان سرمایه به ازای هر متر مربع نیاز دارد.

یک دستگاه آپارتمان 91متری و نوساز در محله زغفرانیه متری 69میلیون تومان فروخته خواهد شد؛ همچنین مالک یک آپارتمان 90متری و 25ساله در ارامنه قیمت واحد را 21میلیون تومان برای هر متر مربع اعلام کرد.