۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

خانه‌‎ های نوساز قلب تهران چند؟

۴ خرداد ۱۴۰۰، ۷:۳۷
کد خبر: 530484
خانه‌‎ های نوساز قلب تهران چند؟

در این گزارش به بررسی قیمت برخی از واحدهای نوسازی که در قلب شهر تهران فایل شده است، خواهیم پرداخت.

اقتصاد آنلاینسیده زهرا محمودی؛ منطقه6 شهرداری منطقه‌ای در مرکز پایتخت است که با نام قلب تهران هم شناخته می‌شود؛ قیمت مسکن در این محله به طور کل از متوسط قیمت مسکن در تهران بالاتر است و واحدهای نوساز این منطقه نیز با قیمت بالاتر از متوسط قیمت مسکن در تهران معامله و یا به فروش گذاشته می‌شود. در ادامه این گزارش قصد داریم تا به بررسی قیمت برخی از واحدهای نوسازی که در محله‌های قلب تهران به فروش گذاشته شده است، بپردازیم.

در ابتدا باید گفت: قیمت‌هایی که در ادامه می‌آید تنها نمونه‌ای از واحدهاست که در قلب تهران به فروش گذاشته شده و به طور مطلق قیمت مسکن در این محله‌ها را عنوان نمی‌کند؛ قیمت مسکن در هر محله باتوجه به عواملی چون متراژ، سن بنا، مواد و مصالح ساختمان، امکانات و... متفاوت بوده و اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در این ارقام و قیمت‌ها ندارد.

خانه‌‎ های نوساز در قلب تهران چند

یک واحد نوساز در منطقه6 چند؟

قیمت واحدهای نوساز در هر محله و یا منطقه از سایر واحدها گران‌تر است؛ البته در صورتی که واحدهای قدیمی امکانات بیشتری داشته باشد و یا مواد و مصالح آن مرغوب‌تر از واحدهای نوساز باشد، ممکن است با قیمتی بالاتر به فروش گذاشته شود. واحدهای نوساز در این منطقه از تهران هم باتوجه به قیمت‌های اعلامی از سوی کارشناسان تقریبا از متری 35میلیون تومان شروع می‌شود.

یک واحد 100متری و نوساز در امیرآباد متری 48میلیون تومان، خانه‌ای 94متری و نوساز در سهروردی متری 46میلیون تومان و یک دستگاه آپارتمان 70متری و نوساز در یوسف آباد متری 60میلیون تومان به فروش گذاشته شده است.

فاطمی از دیگر محله‌های این منطقه است که واحدی 127متری و نوساز در آن متری 45میلیون تومان قیمت گذاشته شد. همچنین برای خرید یک واحد 110متری و نوساز در بلوار کشاورز 49میلیون تومان برای هر متر مربع سرمایه مورد نیاز است.

قیمت مسکن برای فروش واحدی 115متری و نوساز در عباس آباد 47میلیون تومان در هر متر مربع بود؛ خرید واحدی 150متری و نوساز در بهجت آباد نیز متری 45میلیون تومان سرمایه نیاز دارد.