۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

آپارتمان های دو خوابه شرق تهران چند؟

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۵:۵۲
کد خبر: 528280
آپارتمان های دو خوابه شرق تهران چند؟

در این گزارش قصد داریم تا به بررسی قیمت خانه‌هایی که در آژانس‌های املاک شرق تهران به فروش گذاشته شده است، بپردازیم.

اقتصاد آنلاینسیده زهرا محمودی؛ خانه‌های شرقی تهران در منطقه‌های ۴، ٨، ١٣ و ١۴ شهرداری تهران قرار دارد. قیمت مسکن در این مناطق بسته به عوامل مختلف متفاوت است و هم خانه‌های ارزان‌تر و هم واحدهایی گران‌تر از متوسط قیمت مسکن در تهران، در این مناطق دیده می‌شود.

در این گزارش قصد داریم تا قیمت برخی از واحدهای دو خواب که در شرق تهران آگهی شده‌است را مورد بررسی قرار دهیم. پیش از هر چیز لازم به ذکر است قیمت‌ها بر اساس واحدهای موجود در آژانس‌های املاک شرق تهران بوده و اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. قیمت مسکن در هر محله با توجه به سن بنا، کوچه و خیابان و سایر شرایط ملک متفاوت است.

قیمت مسکن در تهران

یک خانه دو خواب در شرق تهران چند؟

یک کارشناس مشاور املاک در شرق تهران اظهار داشت: خانه‌های دو خواب اکثرا متراژ متوسط و مورد توجه خانواده‌ها هستند. قیمت این واحدها نیز در هر محله تفاوت دارد. مثلا قیمت مسکن در پیروزی از متری ٢٠میلیون تومان شروع می‌شود؛ واحدی ٩۴متری و ۵ساله در این محله متری ٢٨میلیون تومان به فروش گذاشته شد.

نارمک از محله‌های معروف در شرق است که به محله صد میدان هم شهرت دارد. واحدی ٩١متری و نوساز در این محله با قیمت ٣۵میلیون تومان در هر متر مربع فروخته می‌شود. واحدی ٧٠متری و ٣ساله در مجیدیه نیز متری ٣٣میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

نظام آباد یکی از محله‌های ارزان قیمت در شرق تهران است واحدی ۶۶متری و نوساز در این محله متری ٢٣میلیون تومان قیمت خورد. همچنین برای خرید یک خانه ٨٠متری و ١٧سال ساخت در حکیمیه ٢۴میلیون تومان برای هر متر مربع سرمایه لازم است.

نیروی هوایی یک محله در منطقه ١٣ بوده که قیمت مسکن در آن، از متوسط قیمت مسکن در تهران بالاتر است. واحدی ٧٩متری و نوساز در این محله متری ۴۵میلیون تومان و یک خانه ٩٣متری و ۶ساله در سید خندان متری ۴٢میلیون تومان قیمت گذاشته شد.

از دیگر محله‌های شرق می‌توان به تهران پارس اشاره کرد. قیمت مسکن در این محله در بازه متنوعی قرار دارد و خانه‌های بسیار گران و یا ارزان در این محله فایل می‌شود. یک خانه ۵٨متری و ١١ساله در تهرانپارس متری ٣٢میلیون تومان قیمت خورد.