۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

خانه‌ های ۷۰ متری قلب تهران چند؟

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۰۳
کد خبر: 527453
خانه‌ های ۷۰ متری قلب تهران چند؟

در گزارش پیش رو به بررسی قیمت واحدهای 70متری که در آژانس‌های املاک منطقه6 شهرداری تهران فایل شده است، خواهیم پرداخت.

اقتصاد آنلاینسیده زهرا محمودی؛ منطقه6 شهرداری تهران، یک منطقه در مرکز این شهر است که با نام قلب تهران شناخته می‌شود. محله‌های این منطقه، دسترسی مناسبی به سایر مناطق شهر دارد و از این رو قیمت مسکن در آن‌ها بالاست. به گفته کارشناسان مشاور املاک در این منطقه، به علت بالا رفتن قیمت مسکن ، واحدهای میان متراژ و متراژ پایین انتخاب بسیاری از افراد برای خرید و اجاره مسکن است و تمایل به خرید واحدهای بزرگ کاهش زیادی داشته است. در ادامه این گزارش به بررسی قیمت برخی از آپارتمان‌های 70متری که در آژانس‌های املاک منطقه6 تهران فایل شده است، خواهیم پرداخت.

قیمت مسکن در منطقه 6 به دلیل موقعیت و دسترسی مناسب این منطقه، به طور غالب از متوسط قیمت مسکن در تهران بالاتر است. آپارتمان‌های این منطقه نیز فارغ از متراژ باتوجه به عواملی مانند سن بنا، محله، امکانات و... قیمت متفاوتی خواهد داشت و تقریبا می‌توان واحدهایی از متری 30 تا متری 70میلیون تومان در این منطقه دید؛ البته واحدهای ارزان‌تر و گران‌تر هم به ندرت باتوجه به شرایط ملک در این منطقه فایل می‌شود.

خانه‌های 70متری قلب تهران چند

لازم به ذکر است: قیمت‌هایی که در ادامه می‌آید براساس فایل‌های موجود در آژانس‌های املاک منطقه6 تهران بوده و اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد.

یک آپارتمان 70متری در قلب تهران چند؟

فاطمی یکی از محله‌های منطقه6 است که واحدی 70متری و نوساز در آن متری 48میلیون تومان قیمت‌گذاری شد؛ همچنین یک دستگاه آپارتمان 72متری و 2سال ساخت در یوسف آباد با قیمت 50میلیون تومان در هر متر مربع به فروش می‌رسد.

واحدی 70متری و 15ساله در میدان ولیعصر با قیمت 30میلیون تومان در هر متر مربع، یک خانه 75متری و 8سال ساخت در بهجت آباد با قیمت 34میلیون تومان در هر متر مربع و یک دستگاه آپارتمان 69متری و 10ساله در امیر آباد متری 42میلیون تومان قیمت خورد.

سنایی یک محله دیگر در منطقه 6 است که قیمت مسکن در آن تقریبا از متری 30میلیون تومان شروع می‌شود؛ یک واحد 70متری و 5ساله در این محله متری 41میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. همچنین برای خرید خانه‌ای 68متری و 9ساله در محله جهاد 39میلیون تومان برای هر متر مربع سرمایه مورد نیاز است.