۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

گران‌ ترین خانه‌ های کرج کجاست؟

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۶:۳۴
کد خبر: 526905
گران‌ ترین خانه‌ های کرج کجاست؟

در این گزارش به بررسی متوسط قیمت مسکن در محله‌های گران قیمت کرج خواهیم پرداخت.

اقتصاد آنلاینسیده زهرا محمودی؛ کرج شهری در 36کیلومتری غرب تهران است که جز مهاجرپذیرترین شهرهای ایران محسوب می‌شود؛ قیمت مسکن در کرج مانند تمام شهرها بر اساس عوامل متعددی متفاوت است؛ در این گزارش قصد داریم تا به بررسی قیمت آپارتمان در محله‌های گران قیمت این شهر بپردازیم.

از مناطق گران قیمت کرج می‌توان به مهرشهر، جهان‌شهر، عظیمیه، مهرویلا، کوی مهر، گوهردشت، شهرک بنفشه، کوی زنبق، باغستان، ساماندهی و شهر جدید اندیشه اشاره کرد؛ متوسط قیمت مسکن برای واحدهای 2 تا 5سال در این محله‌ها تقریبا بین 12میلیون و 500 تا  30میلیون تومان و بیشتر متغیر است.

در ادامه این گزارش متوسط قیمت مسکن برای آپارتمان‌های 2 تا 5ساله هر یک از محله‌ها را باتوجه به آگهی‌های 10روز اخیر سایت دیوار خواهید دید.

قیمت مسکن کرج

آپارتمان‌های بین متری 12 تا 15میلیون تومان در کرج

اندیشه، ساماندهی و باغستان از محله‌هایی است که می‌توان برای خرید یک آپارتمان با قیمتی بین 12 تا 15میلیون تومان در هر متر مربع آن‌ها را در نظر داشت. برای مثال متوسط قیمت مسکن در اندیشه، 12میلیون و 693هزار تومان، در ساماندهی 13میلیون و در باغستان، 14میلیون و 693هزار تومان در هر متر مربع بوده است.

در کجای کرج می‌توان واحدی بین 15 تا 20میلیون تومان در هر متر مربع خرید؟

اگر قصد دارید برای هر متر مربع چیزی بین 15 تا 20میلیون تومان هزینه کنید، کوی زنبق، شهرک بنفشه، فاز4 مهرشهر، گوهر دشت و کوی مهر گزینه‌های مناسبی به شمار می‌آید؛ در بین این محله‌ها، متوسط قیمت مسکن در کوی زنبق با رقم 16میلیون و 481هزار تومان در هر متر مربع کمترین و در کوی مهر با قیمت 20میلیون و 565هزار تومان در هر متر مربع بیشترین است.

گران‌ترین محله‌های کرج

براساس آگهی‌های سایت دیوار، گران‌ترین محله کرج در 10روز اخیر، فاز یک مهرشهر بوده است؛ متوسط قیمت مسکن برای یک واحد آپارتمان 2 تا 5سال در این محله، حدود 30میلیون تومان در هر متر مربع اعلام شد؛ همچنین فاز دو مهرشهر با قیمت 29میلیون و 504هزار تومان در هر متر مربع به عنوان دومین محله گران‌قیمت کرج طی این 10روز معرفی شد.

عظیمیه از دیگر محله‌های گران‌قیمت کرج در حوزه خرید و فروش مسکن به شمار می‌رود؛ متوسط قیمت یک متر آپارتمان 2 تا 5ساله در این محله طی 10روز اخیر 25میلیون و 855هزار تومان بوده است. همچنین برای خرید یک آپارتمان در مهرویلا نیز باید به طور متوسط 23میلیون و 107هزار تومان در هر متر مربع هزینه پرداخت کرد.