۰ نفر

بازسازی ساختمان چیست و از کجا آمده است؟

۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۶:۰۲
کد خبر: 523230
بازسازی ساختمان چیست و از کجا آمده است؟

بازسازی ساختمان‌های قدیمی من جمله بازسازی خانه و بازسازی آپارتمان از قرن بیست و یکم پدید آمده است. مصرف انرژی و منابع از قرن 21 به طور فزاینده ای جدی شده و به مسائل انرژی و محیط زیست توجه شده است. طبق آمار، مصرف انرژی در صنعت ساختمان 50 درصد است که باعث تأثیر زیادی بر مصرف منابع و آلودگی محیط زیست می شود. بازسازی ساختمان های قدیمی می تواند باعث صرفه جویی در منابع شود، که با مفهوم توسعه پایدار مطابقت دارد. از طرف دیگر روش سنتی ساخت و ساز نقایص بسیاری دارد و با بازسازی خانه یا آپارتمان تان می‌توانید این نقص ها را رفع کرده و یک خانه زیبا، بی‌نقص و جدید داشته باشید.

اهمیت بازسازی در زندگی ما

در دنیای امروز و همچنین در دنیای معماری، ساختمان ها، منازل و بناهای مختلف دارای اهمیت فراوانی برای ما هستند. هر یک از ساختمان ها کارکرد های متفاوتی دارند که در ساخت آن ها تاثیر به سزایی می گذارد. به عنوان مثال استفاده از ساختمانی که در ابتدا به منظور کار های اداری ساخته شده است، به جای ساختمان آموزشی، می تواند از بازدهی آن کم کند. چرا که فضایی که ما برای کاری به خصوص در آن قدم می گذاریم در روند کاری و رضایت ما موثر است.

ممکن است قصد فروش خانه ی خود را داشته باشید. شاید هم بخواهید خانه ی قدیمی خود را بازسازی کرده و در فضایی متفاوت و بهتر زندگی کنید. در هر صورت خرید خانه ی جدید با این هزینه های کنونی باید آخرین چیزی باشد که شما به آن فکر می کنید!

شما می توانید برای مشاوره و بازدید رایگان از منزل خود با گروه دکوطرح تماس گرفته و ضمن پرسیدن سوالات خود، از مشاوره رایگان متخصصان دکوطرح استفاده کنید. مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۹۹۱۹۱۷۴۱ به طور مستقیم تماس بگیرید.

بازسازی خانه به آن معناست که شما بسیاری از موارد برای تغییر منزل خود را در نظر خواهید داشت. از جمله اینکه چگونه می توانید یک پیمانکار خوب پیدا کنید، چگونه می توانید هزینه ها را کاهش دهید و مهم تر از همه این که چگونه ایده های ذهن خلاق خود را به واقعیت تبدیل کنید. ما برخی از معتبر ترین منابع نوسازی و بازسازی خود را مورد استفاده قرار داده ایم و با توجه به پروژه هایی که در طی سال ها صورت گرفته است می‌توانیم ایده های بازسازی خانه برای هر اتاق و حتی کل منزل را به شما ارائه دهیم.

همان طور که پیش تر به آن اشاره کردیم؛ ‌بازسازی ساختمان های قدیمی از قرن بیست و یکم ظهور کرده است. روش ساخت سنتی دارای نقایص بسیاری از جمله عدم فناوری دیجیتالی سازی و مدیریت اطلاعاتی سازی، همکاری ضعیف و عدم توانایی ارزیابی کارایی بازسازی ساختمان است.

بازسازی ساختمان ها در بازار تعمیرات و ساخت و ساز بیشتر مورد تقاضا قرار می گیرد. دکوطرح آماده ارائه بازسازی هر نوع ساختمان یا محل صرف نظر از عملکرد اولیه و استهلاک سطح آن است.

002

 

هنگام بازسازی ساختمان چه اتفاقی می‌افتد؟

در بازسازی ساختمان، ساختمان را کاملاً تغییر می دهند که منجر به ظاهر جدید آن می شود. ویژگی های عملکرد بهبود یافته که بسته به نوع خاصی از فعالیت مورد نیاز است. علاوه بر تغییر ظاهر خارجی و داخلی، می توان تغییراتی را در کاربرد مورد نظر ایجاد کرد.

انواع اصلی کار مورد نیاز در هنگام تبدیل امکانات عبارتند از:

  • ساخت و ساز و کار نهایی
  • جایگزینی سیستم تامین آب، فاضلاب و سیستم گرمایشی
  • روشنایی و برق
  • نصب تهویه و تهویه مطبوع
  • نصب سیستم ایمنی در برابر آتش
  • نصب کردن سیستم های کابلی و همچنین سیستم دسترسی
  • نصب سازه های نیمه شفاف

رویکرد های مختلفی برای بازسازی وجود دارد که از نظر میزان وفاداری به اصل و از نظر حساسیت به اجرا متفاوت است. در معماری، گئورگ مورش بازسازی را به عنوان “یک روش علمی استخراج منابع برای بازسازی چیزهایی که تحت آن کار کرده اند، صرف نظر از زمانی که از آن زمان گذشته است” توصیف می کند..

روند بازسازی خانه

از لحظه ای که با ما تماس می گیرید تا زمانی که خانه شما به حالت از قبل آسیب دیده بازگردد، ما در هر مرحله از راه در کنار شما خواهیم بود. ما درک می کنیم که روند بازسازی یک روند استرس زا است. متخصصان ما تمام جزئیات را کنترل می کنند تا بتوانید خیال آسوده ای را که شایسته آن هستید داشته باشید.

روند ما شامل مراحل زیر است:

  • ارزیابی خسارت و برآورد هزینه ها
  • برنامه ریزی خدمات ما در زمانی که بهترین نتیجه برای شما و خانواده شما باشد
  • انتخاب مواد و رویکردی که خواهیم داشت
  • مدیریت محتویات منزل ، از جمله تمیز کردن دقیق دارایی های خود
  • تکمیل کار ما و پاکسازی کامل تیم ما
  • هنگام وقوع یک فاجعه، ما می فهمیم که اولویت اصلی شما این است که خانه خود را به سرعت به حالت عادی برگردانید

بازسازی و نوسازی خانه یکی از سخت‌ترین و چالش برانگیز‌ترین و در عین حال بهترین تصمیمی است که می توانید برای داشتن یک خانه زیبا و بی نظیر با حداکثر ایمنی و کارایی بگیرید. شما علاوه بر بهره مند شدن از مزایای یک خانه جدید بدون خرج کردن بیش از حد یا خرید خانه در این اوضاع اقتصادی، به خانه دوست داشتنی و قدیمی تان وفادار مانده و در مصرف انرژی جهانی نیز صرفه جویی فراوان می کنید. در صورتی که سوالی دارید یا نیاز به کمک و راهنمایی بیشتری دارید می توانید در هر ساعتی از شبانه روز با تیم متخصص دکوطرح در تماس باشید. شما می توانید برای مشاوره ی رایگان با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۹۹۱۹۱۷۴۱ به طور مستقیم تماس بگیرید.