۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

یک خانه نوساز در طرشت چند؟

۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۹:۰۰
کد خبر: 522636
یک خانه نوساز در طرشت چند؟

واحدهای نوساز در محله طرشت تهران از متری ٣٠میلیون تومان قیمت‌گذاری شده و قیمت‌ها به متری ۴٠میلیون تومان نیز می‌رسد.

اقتصاد آنلاین – سیده زهرا محمودی؛  طرشت یکی از محله‌های قدیمی تهران در غرب این شهر و منطقه دو شهرداری است. محله‌های تهران ویلا، دریان نو، شهرآرا و... از محله‌هایی است که در نزدیکی منطقه طرشت واقع شده است.

قیمت واحدهای نوساز در این منطقه از متوسط قیمت مسکن در تهران بالاتر است؛ واحدهای قدیمی نیز بسته به سن، امکانات، کوچه و خیابان، متریال به کار رفته در ساختمان و... قیمت‌های متفاوتی دارد.

یک کارشناس مشاور املاک در طرشت در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین در خصوص قیمت مسکن در این محله گفت: قیمت مسکن در طرشت برای واحدهای نوساز از متری ٣٠میلیون تومان شروع شده و برای واحدهای لوکس تا متری ۴٠میلیون تومان نیز می‌رسد.

وی ادامه داد: قیمت واحدهای قدیمی نیز بسته به شرایط ملک متفاوت است؛ اما این واحدها نیز از متری ٢۵میلیون تومان به بالا قیمت‌گذاری می‌شود که هر واحد باتوجه به امکانات، محل استقرار، جهت و... قیمتی متفاوت دارد. 

به گفته این کارشناس مشاور املاک، لطفعلی خانی یکی از بهترین مناطق طرشت محسوب می‌شود که قیمت مسکن در آن بالاست؛ یک واحد آپارتمان ١١۵متری و نوساز در این منطقه متری ۴٠میلیون تومان قیمت خورد.

وی اظهار داشت: طرشت جنوبی و شمال میدان سما از دیگر مناطق گران قیمت در طرشت محسوب می‌شود. واحدی ٨٠متری و ١٠ ساله در میدان سما نیز با قیمت ٣٣میلیون تومان در هر متر مربع به فروش می‌رسد.

این کارشناس مشاور املاک در پایان گفت: مدتی است که قیمت مسکن در این محله تغییر آنچنانی نداشته و تقریبا ثبات بر بازار حاکم شده است.