۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

یک آپارتمان نوساز در نارمک چند؟

۲۴ فروردین ۱۴۰۰، ۱۶:۱۸
کد خبر: 520264
یک آپارتمان نوساز در نارمک چند؟

قیمت آپارتمان‌های نوساز محله نارمک تهران از متری 35 تا 40میلیون تومان شروع شده و به بیش از 50میلیون تومان در هر متر مربع نیز می‌رسد.

اقتصاد آنلاینسیده زهرا محمودی؛ نارمک یکی از محله‌های شرقی تهران در منطقه 4 و 8 شهرداری است که طرفداران زیادی در حوزه خرید و فروش و یا اجاره مسکن دارد و یکی از محله‌های پرمعامله در شرق تهران محسوب می‌شود؛ قیمت مسکن در این محله تقریبا از متوسط قیمت مسکن در تهران بالاتر است.

محله نارمک به محله 100میدان نیز شهرت دارد یک کارشناس مشاور املاک در این محله به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: قیمت مسکن در هر یک از میدان‌های نارمک متفاوت است و تفاوت قیمت مسکن در این میدان‌ها بین 2 تا بیش از 10میلیون تومان در هر متر مربع متغیر خواهد بود.

یک آپارتمان نوساز در نارمک چند

وی ادامه داد: آپارتمان‌های نوساز نارمک قیمت بالاتری نسبت به آپارتمان‌های قدیمی دارد؛ واحدهای نوساز این محله از متری 35 تا 40میلیون تومان قیمت‌گذاری شده و این رقم برای برخی از واحدهای لوکس به متری 50 الی 55میلیون تومان نیز می‌رسد؛ همچنین واحدهای قدیمی‌تر نیز براساس سن، امکانات، بازسازی شده یا نشده، طبقه، واحد و... قیمت متفاوتی دارد و به طور کل قیمت این واحدها از متری 25 الی 30میلیون تومان شروع می‌شود.

به گفته این کارشناس مشاور املاک یکصدستگاه آپارتمان 70متری و نوساز در میدان90 نارمک متری 36میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است؛ همچنین مالک واحدی 55متری و 20ساله در خیابان آیت قیمت واحد را 25میلیون تومان برای هر متر مربع اعلام کرد.

وی افزود: واحدی 150متری و یک ساله در خیابان مهرانپور به قیمت 41میلیون تومان در هر متر مربع به فروش می‌رسد؛ واحدی 120متری و 6ساله در میدان 21 نیز 41میلیون تومان برای هر متر مربع قیمت‌گذاری شد.