۰ نفر

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای؛

خروج وسایل نقلیه از استان تهران همچنان صعودی است

۹ فروردین ۱۴۰۰، ۱۹:۲۴
کد خبر: 516509
خروج وسایل نقلیه از استان تهران همچنان صعودی است

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با اشاره به خروج ۲۷۱ هزار و ۸۳۹ وسیله نقلیه طی بامداد امروز دوشنبه تاکنون از استان گفت: خروج وسایل نقلیه از استان تهران همچنان صعودی است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر؛ عادل مصدقی در خصوص وضعیت راه‌ها و تردد در جاده‌های استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک روان و عادی را در همه جاده‌های استان تهران شاهد هستیم.

مصدقی با بیان اینکه همچنان با روند افزایش خروجی از استان تهران روبرو هستیم گفت: طبق آمار خروجی سامانه‌های هوشمند طی روز گذشته یکشنبه ۸ فروردین ماه جمع ورودی به استان تهران ۲۵۹ هزار و ۱۹۳ و جمع خروجی استان ۲۶۹ هزار و ۹۶۶ وسیله نقلیه بوده است که این تعداد حاکی از افزایش خروجی‌ها می‌باشد.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران بیان داشت: طبق آمار بیشترین تردد در محور آزادراه تهران - کرج و با تردد ۱۷۸ هزار و ۲۸۴ وسیله نقلیه مشاهده شده و کمترین تردد در محور لواسانات - فشم با ۲۴ هزار و ۱۳۸ وسیله نقلیه مشاهده شده ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شرایط جوی صاف و آفتابی می‌باشد و هیچ سامانه بارشی گزارش نشده است، از همه مردم خواست با توجه به وضعیت کرونا در صورت امکان از سفر خودداری کرده و عید نوروز را در منازل و شهرهای خود سپری کنند تا ان شاالله بتوانیم روزهای کرونایی را پشت سر گذاشته و با خیالی آسوده و در امنیت کامل به سفر بپردازیم.

مصدقی همچنین در خصوص آمار روز جاری از ساعت صفر بامداد دوشنبه نهم فروردین ماه تا ساعت ۱۷ نیز عنوان داشت: جمع ورودی به استان تهران ۱۸۸ هزار و ۳۱ و جمع خروجی استان ۲۷۱ هزار و ۸۳۹ وسیله نقلیه بوده است که این تعداد حاکی از آن است که خروج وسایل نقلیه از استان تهران همچنان صعودی می‌باشد.