۰ نفر

ترافیک سنگین به هراز و کندوان بازگشت

۵ فروردین ۱۴۰۰، ۱۶:۰۹
کد خبر: 515787
ترافیک سنگین به هراز و کندوان بازگشت

پس از گذشته حدود یک روز از آرامش ترافیکی در جاده‌های مازندران، آخرین گزارش مرکز مدیریت راه راهداری استان نشان می‌دهد که ترافیک خودرویی در برخی مسیرهای جاده هراز و کندوان سنگین شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، جاده های مازندران پس از چند روز تحمل بار سنگینی ترافیکی در ۲۴ ساعت اخیر تا پیش از ظهر امروز پنجشنبه وضعیتی آرام و ترددی روان را تجربه کردند.

اما مرکز مدیریت راه اداره‌کل راهداری و حمل‌ ونقل جاده‌ای مازندران در گزارش ظهر پنجشنبه خود اعلام کرد که در حال حاضر ترافیک در محدوده پلور تا منریه جاده هراز در مسیر ورود به استان سنگین و در باقی مسیرهای این محور مواصلاتی پرحجم و گاهاً نیمه سنگین است.

همچنین طبق این گزارش در محدوده شهر مرزن‌آباد محور کندوان ترافیک سنگین گزارش می شود و تردد خودرویی در باقی مسیرهای این جاده نیز به صورت پرحجم در جریان است.

تردد خودرویی در جاده های سوادکوه ، کیاسر ، کناره و شرق استان نیز به صورت پرحجم و روان گزارش می شود در محورهای مواصلاتی داخلی استان نیز عادی و روان است.

جاده‌های مازندران بارانی و لغزنده هستند

مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل مازندران همچنین در مورد وضعیت جاده های استان اعلام کرد که در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان بارانی و لغزنده است و توصیه کرد که رانندگان با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

طبق این گزارش بر اساس مشاهدات دوربین های نظارتی و گزارش گشت های سیار راهداری در حال حاضر بارندگی بخشی هایی از طول مسیر ساحلی مازندران نیز مشاهده می شود که در محدوده شهرستان غربی استان بیشتر است.

همچنین در برخی محورهای کوهستانی استان نیز به صورت مقطعی شاهد بارش تگرگ و پدیده مه گرفتگی غلیظ هستیم که حرکت خودرویی را با کندی مواجه کرده است.

قابل ذکر است هواشناسی مازندران اعلام کرد که ناپایداری جوی همراه با بارش باران که با سرد شدن حدود ۱۹ درجه‌ای دمای هوا نسبت به روز گذشته همراه است تا اوایل هفته آینده در مازندران ساکن خواهد بود.

طبق پیش بینی هواشناسی از اواخر امروز تا پایان روز جمعه سامانه بارشی با قدرت بیشتری در استان ظاهر می شود و مردم شهرهای ساحلی و جلگه‌ای وزش بادهای ۵۰ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعتی را تجربه خواهند کرد.

استان مازندران دارای ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی است که بیش از یک هزار کیلومتر از آن محورهای مواصلاتی کوهستانی هستند.