۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

آپارتمان در منطقه ۲۲ تهران چند؟

۲۶ اسفند ۱۳۹۹، ۱۶:۱۵
کد خبر: 514174
آپارتمان در منطقه ۲۲ تهران چند؟

گزارش پیش رو به بررسی قیمت واحدهایی که طی بهمن ماه در منطقه22 تهران معامله شده است، می‌پردازد.

اقتصاد آنلاین سیده زهرا محمودی؛ منطقه22 یکی از مناطق شهری تهران است که در غرب این شهر واقع شده است؛ این منطقه از نظر وسعت وسیع‌ترین منطقه تهران بوده و از مناطق رو به رشد تهران به حساب می‌آید. دهکده المپیک، زیبادشت، شهرک شهید باقری، آزاد شهر، شهرک صدرا و ... از محله‌های معروف این منطقه محسوب می‌شود؛ در ادامه این گزارش به بررسی قیمت واحدهایی که طی بهمن ماه امسال در منطقه22 تهران معامله شد، خواهیم پرداخت.

آپارتمان در منطقه ۲۲ تهران چند

لازم به ذکر است که قیمت‌ها بر اساس معاملات انجام‌شده طی یک ماه اخیر (بر اساس آمار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) است. اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌های درج‌ شده ندارد و این جدول فقط نمونه‌ای از خرید و فروش‌ واحدهایی است که طی بهمن ماه سال جاری در منطقه22 تهران انجام شده و به طور مطلق بیانگر میانگین قیمت مسکن در محله‌های یادشده نیست.

شهرک راه آهن یکی از محله‌های معروف منطقه22 است؛ یک واحد آپارتمان 300متری و نوساز در شهرک راه آهن غربی متری 45میلیون تومان، خانه‌ای 165متری و 2سال ساخت در شهرک راه آهن شرقی متری 48میلیون و 379هزار تومان و واحدی 300متری و 24سال ساخت  در همین محله متری 58میلیون و 333میلیون تومان معامله شد.

منطقه22 از مناطقی است که واحدها قیمت‌های متنوعی دارد و می‌توان خانه‌هایی با قیمت بالاتر یا پایین‌تر از متوسط قیمت مسکن در تهران در این محله مشاهده کرد. یک دستگاه آپارتمان 78متری و 16سال ساخت در شهرک شهید باقری متری 21میلیون و 455هزار تومان فروخته شد؛ خانه‌ای 75متری و 17سال ساخت در شهرک مسکونی ناجا نیز با قیمت 20میلیون و 200هزار تومان در هر متر مربع به فروش رسید.

قیمت مسکن برای معامله یک خانه 67متری و یک سال ساخت در آزادشهر متری 26میلیون تومان بود؛ برای خرید یک واحد آپارتمان 163متری و 39سال ساخت در زیبادشت 67میلیون و 278هزار تومان در هر متر مربع پرداخت شده است.