۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

خرید خانه در گیشا چه قدر سرمایه می‌خواهد؟

۲۵ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۴۰
کد خبر: 513797
خرید خانه در گیشا چه قدر سرمایه می‌خواهد؟

گزارش پیش رو به بررسی قیمت واحدهایی که طی بهمن ماه سال جاری در محله گیشا معامله شده است، می‌پردازد.

اقتصاد آنلاین سیده زهرا محمودی؛ گیشا محله‌ای معروف در شمال غرب تهران است که در منطقه2 شهرداری قرار دارد؛ این محله دارای 41خیابان زوج و فرد بوده و از نظر دسترسی نیز وضعیت مناسبی را داراست. گیشا از غرب به بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری، از شمال به بزرگراه حکیم و از جنوب به بزگراه جلال آل احمد دسترسی دارد.

خانه در جنوب تهران چند؟

خانه‌های ۳میلیارد تومانی تهران

یک خانه ۱۰۰ متری در تهران چند؟

خانه در غرب تهران چند؟

قیمت مسکن در گیشا

قیمت مسکن در گیشا

گیشا از محله‌هایی است که متوسط قیمت مسکن در آن از متوسط قیمت مسکن در تهران بالاتر بوده و به گفته کارشناسان مشاور املاکی که در این محله فعالیت دارند، واحدهای نوساز گیشا از متری 50میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود؛ در ادامه این گزارش به بررسی قیمت مسکن برای برخی از واحدهایی که طی بهمن ماه در گیشا معامله شده است، خواهیم پرداخت.

لازم به ذکر است که قیمت‌ها بر اساس معاملات انجام‌ شده طی بهمن ماه (بر اساس آمار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) است. اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌های درج‌ شده ندارد و این جدول فقط نمونه‌ای از خرید و فروش‌ واحدهایی است که طی بهمن ماه سال جاری در محله گیشا انجام شده و به طور مطلق بیانگر میانگین قیمت مسکن در محله‌‌ یادشده نیست.

واحدهای گیشا در بهمن چند معامله شد؟

یک واحد آپارتمان 95متری و یک سال ساخت در خیابان شهید قاضی اسدالهی متری 70میلیون و 500هزار تومان معامله شد. واحدی 13متری و 10ساله در خیابان شهید مجتبی نظری نیز متری 52میلیون تومان به فروش رسید.

قیمت مسکن برای معامله یک دستگاه آپارتمان 268متری و 28سال ساخت در خیابان شهید فرشاد امانخانی 32میلیارد و 900میلیون تومان بود؛ همچنین خرید خانه‌ای 81متری و 9سال ساخت در خیابان نصر به 4میلیارد و 560میلیون تومان هزینه نیاز داشت.

واحدی 137متری و 22سال ساخت در خیابان نصر متری 43میلیون و 923هزار تومان و یک خانه 130متری و 10سال ساخت در همین خیابان متری 42میلیون و 845هزار تومان معامله شد؛ واحدی 84متری و 8سال ساخت در کوچه دوستی نیز با قیمت 57میلیون و 478هزار تومان در هر متر مربع به فروش رفت.