۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

خانه در مجیدیه تهران چند؟

۱۳ اسفند ۱۳۹۹، ۸:۱۱
کد خبر: 510333
خانه در مجیدیه تهران چند؟

گزارش پیش رو به بررسی قیمت واحدهایی که طی یک ماه اخیر در محله مجیدیه تهران معامله شده است، می‌پردازد؛

اقتصاد آنلاینسیده زهرا محمودی؛ مجیدیه یکی از محله‌های معروفی است که در شمال شرقی تهران و منطقه4 و 8 شهرداری قرار دارد؛ این محله علاوه بر دسترسی به چند بزرگراه، به ایستگاه مترو و بی آرتی نیز دسترسی دارد و از این نظر بسیاری از افراد که خواهان سکونت در شرق تهران هستند، مجیدیه را برای زندگی برمی‌گزینند.

قیمت مسکن در این محله معمولا برای واحدهای نوساز بالاتر از متوسط قیمت مسکن در تهران است و واحدهای قدیمی نیز اصولا با قیمتی پایین‌تر از متوسط قیمت مسکن در تهران معامله می‌شود و به گفته کارشناسان مشاور املاک در مجیدیه، واحدهای نوساز این محله از متری 30میلیون تومان و واحدهای قدیمی‌تر آن از متری 20میلیون قیمت‌گذاری می‌شود. در ادامه این گزارش به بررسی قیمت مسکن برای واحدهایی که طی یک ماه اخیر در مجیدیه معامله شده است، می‌پردازیم.

خانه در مجیدیه تهران چند

لازم به ذکر است که قیمت‌ها بر اساس معاملات انجام‌ شده طی یک ماه اخیر (بر اساس آمار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) است. اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌های درج‌ شده ندارد و این جدول فقط نمونه‌ای از خرید و فروش‌های آپارتمان‌هایی است که در یک ماه اخیر در  محله مجیدیه تهران انجام شده و به طور مطلق بیانگر میانگین نرخ مسکن در محله‌ یادشده نیست.

یکی از واحدهایی یکه در این یک ماه در مجیدیه معامله شد، واحدی 44متری و 12سال ساخت در خیابان حسن بنا است که متری 24میلیون و 752هزار تومان به فروش رفت. یک خانه 109متری  4سال ساخت در کوچه بهروزی نیز با قیمت 30میلیون و 993هزار تومان در هر متر مربع فروخته شد.

یک دستگاه آپارتمان 75متری و 12سال ساخت در خیابان شهید مظفری به 2میلیارد و 350میلیون تومان هزینه نیاز داشت؛ همچنین قیمت مسکن جهت معامله خانه‌ای 48متری و 11سال ساخت در خیابان هدایتی یک میلیارد و 130میلیون تومان بوده است.

واحدی 56متری و 16سال ساخت در خیابان شهید بهروز رفیعا متری 22میلیون و 927هزار تومان، یک واحد 78متری و 24سال ساخت در خیابان شهید حسینی متری 22میلیون و 791هزار تومان، واحدی 81متری و 12سال ساخت در خیابان کمالی متری 26میلیون و 367هزار تومان و یک دستگاه آپارتمان 47متری و 2سال ساخت در خیابان شهید موسایی متری 23میلیون و 295هزار تومان معامله شد.

در پایان گفتنی است: اکثر واحدهایی که طی یک ماه اخیر در مجیدیه معامله شد متراژ بالا بود و تعداد واحدهایی با سن پایین نیز بسیار انگشت شمار بوده است.