۰ نفر

از بنایی ساختمان تا نظافت ساختمان را با اپلیکیشن استادکار انجام دهید

۲۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۶:۰۸
کد خبر: 506825
از بنایی ساختمان تا نظافت ساختمان را با اپلیکیشن استادکار انجام دهید

بنایی ساختمان از کارهای بسیار پر زحمت است که نیاز به تخصص، تجربه و دقت فراوان دارد.

بنایی از کارهای ساختمانی است که هم برای ساخت ساختمان جدید و هم برای بازسازی استفاده می‌شود. برای انجام خدمات بنایی از مصالح مختلفی از جمله آجر، سیمان، آهک، سنگ، بلوک، کاشی،گچ و ... استفاده می‌شود. علاوه بر مصالح با کیفیت پیدا کردن بنای با تجربه نیز بسیار مهم است. اما بعد از بنایی کردن ساختمان هم دردسرهایی وجود دارد. ماندد کثیفت شدن ساختمان، راه پله و مشاعات که نیاز به نظافت و تمیز کردن پیدا می کنند. امروز می خواهیم اپلیکیشنی را به شما معرفی کنیم که هر زمان به این نوع خدمات نیاز داشتید از صفر تا صد آن را به متخصصان آن بسپارید و خیالتان را از بابت کارها راحت کنید. پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

بنایی ساختمان با اپلیکیشن همه کاره استادکار

تمام فعالیت‌هایی که برای ساخت یا بازسازی ساختمان با استفاده از مصالح مختلف صورت می‌گیرد بنایی نامیده می‌شوند. خدمات بنایی شامل گچ کاری، دیوار چینی، کاشی کاری، سرامیک کاری و تمام کارهایی است که در یک ساختمان انجام می‌شود. هزینه کارهای بنایی متفاوت است و به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. متراژ محل، نوع متریال مورد استفاده، خدمات مورد نظر و ... بر میزان هزینه تاثیر می‌گذارند.

1

بنایی حوزه‌ای بسیار گسترده است که بخش‌های بسیار وسیعی از ساختمان را در برمی‌گیرد. برای انجام بنایی درست و مستحکم حتما به نوع مصالح مورد استفاده توجه داشته باشید. می‌توانید به طور جداگانه تمام مصالح مورد نیاز ساخت و ساز و بنایی خود را خریداری کرده و در اختیار بنا قرار دهید. این کار نیاز به مهارت، تجربه و شناخت مصالح ساختمانی دارد اما خرید مصالح با کیفیت ممکن است وقت زیادی از شما بگیرد. می‌توانید از این کار را به متخصصان استادکار بسپارید تا صفر تا صد بنایی ساختمان را برایتان انجام دهند.

صفرتا صد نظافت ساختمان با استادکار

هر ساختمان و مجتمعی دارای بخش‌های مختلفی است. برخی از این بخش‌ها برای همان واحد است و دیگر واحدها حق دخل و تصرف در آن‌ها را ندارند، اما برخی از فضاهای ساختمان به صورت مشترک توسط تمام اهالی ساختمان استفاده می‌شوند. این بخش‌ها که مشاعات ساختمان نامیده می‌شوند شامل حیاط، پشت بام، راه پله، باغچه، آسانسور و ... هستند. وظیفه حفظ و نگهداری از این بخش‌ها به صورت مشترک بر عهده تمام اهالی ساختمان است.

گاهی اوقات افراد ساکن در ساختمان برای خدمات نظافت ساختمان به صورت دوره‌ای زمانبندی کرده و اقدام به تمیز کردن می‌کنند. بهترین کار اما استفاده از نیروهای خدماتی و تقسیم هزینه بین تمام ساکنین است. به این صورت می‌توانید به شرکت‌های خدماتی درخواست نیروی کار داده تا به صورت دوره‌ای برای تمیز کردن این بخش‌ها به ساختمان مراجعه کنند.

شرکت‌های مختلفی در این حوزه فعالیت می‌کنند. برای انتخاب نیروهای متخصص و کاربلد می‌توانید از اپلیکیشن استادکار استفاده کنید.

2

چرا اپلیکیشن استادکار؟

استادکار یکی از بهترین و جامع‌ترین پلتفرم‌های خدماتی در حوزه فعالیت‌های ساختمانی است. انواع خدمات فنی، تعمیراتی و ساختمانی با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت توسط نیروهای استادکار انجام می‌شود. این اپلیکیشن در تمام شبانه روز و به صورت 24 ساعته فعال و آماده خدمت رسانی است. می‌تواندی درخواست خود را در هر زمینه‌ای به راحتی در اپلیکیشن ثبت کرده و نیروهای خدماتی در کمترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما مراجعه می‌کنند.

  • بنایی ساختمان با استادکار

یکی از فعالیت‌هایی که به صورت کاملا حرفه‌ای توسط این اپلیکیشن صورت می‌گیرد انجام امور بنایی است. در هر زمینه‌ای و با هر تخصصی نیروهای استادکار آماده خدمت رسانی هستند. کاشی کاری، سرامیک کاری، گچ کاری، اجرای انواع سقف و کف، دیوار چینی، بازسازی ساختمان و تمام کارهایی که در ساختمان صورت می‌گیرد. تمام خدمات گفته شده توسط افراد متخصص و با تجربه در این زمینه انجام می‌شود و نتیجه کار به بهترین شکل ممکن حاصل می‌شود. علاوه بر اجرای فعالیت‌های گفته شده در صورت نیاز به بازسازی ساختمان نیز می‌توانید از خدمات استادکار بهره مند شوید.

استادکار تمام خدمات بنایی ساختمان شما را از صفر تا صد بر عهده می‌گیرد. می‌توانید از نیروهای شرکت درخواست کنید مصالح ساختمانی مورد نیاز را نیز تهیه کنند. این کار باعث می‌شود بهترین و با کیفیت‌ترین مصالح ساختمانی برای ساخت و ساز و بازسازی مورد نظر شما خریداری شود.

  • نظافت مشاعات ساختمان با استادکار

همان طور که گفته شد نظافت بخش‌های مشترک ساختمان یا همان مشاعات بر عهده تمام ساکنین است. برای این کار می‌توانید هرگونه درخواست نظافت ساختمان و خدمات خود را در اپلیکیشن ثبت کنید تا نیروهای خدماتی به محل مورد نظر شما اعزام شوند. انجام خدمات نظافتی بخش‌های مختلف ساختمان با رعایت تمام نکات ایمنی صورت می‌گیرد.

معمولا برای نظافت ساختمان تمام مواد شوینده و ضدعفونی کننده مورد نیاز توسط مشتری تامین و در اختیار نیروها قرار داده می‌شود. در صورت تمایل می‌توانید این کار را نیز به نیروهای خدماتی شرکت واگذار کنید تا خرید محصولات شوینده را نیز برای شما انجام دهند.

در ایام کرونا تمیز کردن بخش‌های مختلف ساختمان از جمله بخش‌هایی که مورد استفاده تمام ساکنین قرار می‌گیرد بسیار مهم است. از این رو می‌توانید به صورت دوره‌ای از طریق اپلیکیشن استادکار درخواست خود را ثبت کرده تا نیروهای خدماتی تمام مشاعات ساختمان را تمیز و ضدعفونی کنند. این کار از ابتلای افراد به ویروس کرونا و سرایت آن در تمام ساختمان جلوگیری می‌کند.