۰ نفر

خرید لوله را به صورت اینترنتی تجربه کنید!

۲۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۲۸
کد خبر: 506733
خرید لوله را به صورت اینترنتی تجربه کنید!

فولاد به شکل‌های مختلفی در بازار آهن وجود دارد. هر کدام از شکل‌های فولاد بازار مصرف مشخصی دارند و برای اهداف خاصی مورد استفاده قرار می‌‌گیرند. لوله در میان تمام مقاطع جایگاه خاصی را به خود اختصاص داده است. لوله‌ کاربرد بسیاری در صنعت دارد. از انتقال آب و گاز تا مواد غذایی در کارخانه‌هایی چون رب سازی، همگی نیازمند استفاده از انواع لوله هستند. اغلب استفاده از لوله در مصارف مختلف به نحوی است که جایگزینی برای این مقطع نمی‌توان پیدا کرد. به طور مثال انتقال گاز به کشور‌های همسایه چون عراق که مرز مشترک با ایران دارد، تنها با استفاده از لوله‌های فولادی ممکن است. هم‌چنین قابلیت گسترش راحت این مقاطع به کمک اتصالات و یا جوشکاری، از مهم‌ترین مزیت‌هایی است که باعث استفاده گسترده مصرف لوله در صنایع مختلف شده است.

لوله را آنلاین بخرید!

در دوره‌ای به سر می‌بریم که تمامی معاملات در حال انتقال به بستر وب هستند. در واقع بازارهای معاملاتی به سمت و سوی می‌روند که خرید حضوری به حداقل برسد. شیوع ویروس کرونا در دنیا باعث داغ شدن معاملات اینترنتی شد. بازار آهن نیز از این قاعده مستثنی نیست. گرچه برخی افراد اینترنتی شدن معاملات برای بازاری قدیمی و سنتی چون آهن را نشدنی می‌پندارند، اما تامین کنندگان معتبری چون آیرومارت به این کار نشدنی جامعه عمل پوشانده‌اند. این مجموعه با فراهم کردن بستری آنلاین در سایت خود، امکان استعلام قیمت روز لوله و خرید آنلاین را برای مشتریان خود فراهم کرده است. در کنار لوله انواع مقاطع فولادی چون نبشی و ناودانی به راحتی در سایت قابل خرید هستند.

دغدغه اصلی تمام خریداران لوله، امکان استعلام قیمت و خرید انواع لوله به صورت سریع و راحت است. از سوی دیگر بیشتر متقاضیان مایل هستند تا بار خریداری شده را پیش از انجام معامله رویت کنند تا از خرید خود مطمئن شوند. آیرومارت این امکان را حق مسلم مشتری دانسته و در صورتی که مشتری مایل باشد، می‌تواند برای بازدید و بررسی بار به انبار مراجعه کند.

خرید لوله از آیرومارت

قیمت لوله در آیرومارت

اگر به لیست قیمت لوله در آیرومارت نگاهی بیندازید، متوجه تفاوت قیمت انواع لوله خواهید شد. اما علت این تفاوت قیمت‌ها چیست؟ این سوال ممکن است برای افرادی که تازه به این بازار وارد شده‌اند پیش آید. تفاوت در قیمت لوله به عوامل متعددی وابسته است که پیش از خرید باید به این نکات توجه داشت.

در ساخت لوله از مواد متنوعی استفاده می‌شود. جنس لوله از مهم‌ترین مواردی است که باید پیش از خرید به آن توجه داشت. چرا که جنس لوله با ماده‌ای که درون آن جریان می‌یابد، رابطه مستقیمی دارد و بعضا بر خواص ماده تاثیر می‌گذارد. مثلا جریان یافت آب در لوله به مرور زمان موجب زنگ زدگی خواهد شد. این اتفاق در کیفیت آبی که منتقل می‌شود تاثیر خواهد گذاشت.

در لوله‌های ساخته شده با فولاد، با رنج گسترده‌ای از آلیاژ مواجه هستیم. در واقع هر نوع تغییر در ترکیب شیمیایی فولاد، آلیاژی را به وجود می‌آورد که در گروه فولاد قرار می‌گیرد ولی خواص مکانیکی متفاوتی از خود نشان می‌دهند. به عنوان مثال در صورتی که مقدار کرومی که در ترکیب شیمیایی فولاد وجود دارد از حدود 12 درصد افزایش پیدا کند. خواص خوردگی تا حد قابل توجهی افزایش می‌یابد. این گروه از آلیاژهای فولاد با نام استنلس استیل یا فولاد زنگ نزن شناخته می‌شود. در بازار به اختصار لوله‌های ساخته شده با این آلیاژ را لوله استیل می‌نامند. لوله استیل از معدود لوله‌های فولادی است که برخلاف کاربردهای رایج در تزیین نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. چرا که کروم موجود در این آلیاژ در مجاورت با هوا، اکسید شده و ظاهر براق و درخشانی را به لوله می‌بخشد. در سایت آیرومارت قیمت این گروه از محصولات تحت عنوان لوله استیل دکوراتیو قابل استعلام است.

مورد بعدی که باید به آن توجه داشت، روش ساخت لوله می‌باشد. لوله‌ها می‌توانند به دو صورت درزدار و یا بدون درز تولید شوند. در تولید لوله درزدار از روش‌های جوشکاری استفاده شده و خط جوش به راحتی دیده می‌شود. دقت کنید که خط جوش تنها به صورت یک مستثیم نمی‌باشد و به صورت مارپیچی نیز می‌توان لوله را جوشکاری کرد. تفاوت اصلی این گروه از لوله‌ها در مقایسه با لوله‎‌های بدون درز، همین خط جوش است. همین تفاوت تولید باعث می‌شود تا از ماده‌های اولیه مختلفی در تولید هر کدام از لوله‌ها بهره گرفت. به این ترتیب در تولید لوله‌های درزدار باید از ورق فولادی و در تولید لوله بدون درز از شمش‌های فولادی استفاده کرد. البته دقت کنید که دست تولیدکننده در تولید انواع لوله چندان باز نیست. لوله‌های بدون درز یا مانیسمان با محدودیت قطر در تولید مواجه هستند و در دامنه قطری محدودی می‌توان لوله‌ها را با این روش ساخت. در حالی که لوله‌های بدون مرز را می‌توان در قطر دلخواه تولید کرد.

پارامتر بعدی ضخامت و سایز لوله است. به عبارتی این مشخصات بر وزن لوله تاثیرگذار هستند. اجرای هر کدام از پروژه‌ها با لوله با محدودیت وزنی مواجه است. بنابراین خریدار بایستی با نوع پروژه و جنس سیالی که قرار است درون آن جریان یابد، سایز لوله مورد نظر را انتخاب کند. در مرحله شاید به راهنمایی و مشاوره نیاز داشته باشید. شما می‌توانید با مراجعه به سایت فرم مشاوره را پر کنید تا کارشناسان مربوطه با شما تماس بگیرند و یا با شماره تلفن 45306-021 تماس بگیرید.

کیفیت همواره از اولویت‌های افراد در خرید لوله است. اغلب تولید کنندگان مطرح به دلیل کیفیت محصولاتی که ارائه می‌دهند بر سر زبان‌ها می‌افتند. به همین خاطر بهتر است در خرید خود تولیدکنندگان مطرح را در اولویت خود قرار دهید. مثلا لوله گاز سپاهان محصولات ارزنده و با کیفیتی را روانه بازار می‌کند. قیمت محصولات این کارخانه در ابعاد مختلف در سایت آیرومارت موجود می‌باشد.

انواع لوله فولادی موجود در آیرومارت

تمامی انواع لوله‌های درزدار و بدون درز به راحتی توسط بازرگانی فولاد آیرومارت قابل تهیه است. این مجموعه تمامی لوله‌های درز مستقیم، اسپیرال، گاز، لوله مبلی و داربستی در لیست محصولات قابل ارائه خود دارد. کاربرد هر کدام از این لوله‌ها بازار مصرف مشخصی دارند و از استانداردهای مشخصی در ساخت بهره می‌گیرند. لوله داربستی به عنوان مثال در تمامی ساختمان‌های در حال ساخت به راحتی قابل مشاهده است.

لوله‌های بدون درز یا مانیسمان نیز گروه دوم لوله‌های فولادی قابل ارائه این مجموع هستند. نبود درز جوش در این گروه از محصولات موجب شده تا مقاومت فشاری بیشتری در مقایسه با گروه اول لوله‌های فولادی از خود نشان دهند. لوله‌های گوشتدار با ضخامت بالا نیز به صورت شاخه‌ای در سایت آیرومارت قابل خرید هستند.

قیمت لوله را از ما بپرسید!

همان گونه که متوجه شده‌اید، آیرومارت با به روزرسانی قیمت انواع مقاطع در سایت خود، تلاش دارد تا خرید را برای مشتریان بازار آهن سهل و راحت کند. برای این کار کافی است تنها به سایت آیرومارت به آدرس www.iromart.com مراجعه کنید. سپس در صفحه مربوط به لوله فولادی مراجعه کرده تا بتوانید قیمت روز  انواع مختلف این مقطع را مشاهده کنید. خدمات آیرومارت به اینجا ختم نمی‌شود. امکان سفارش آنلاین نیز در سایت وجود دارد تا شما در نهایت آرامش، خرید بی دغدغه‌ای را تجربه کنید.