۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت مسکن در گیشا/ خرید و فروش ملک با نام سازنده

۲۴ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۲۴
کد خبر: 505259
قیمت مسکن در گیشا/ خرید و فروش ملک با نام سازنده

واحدهای نوساز محله گیشا این روزها از متری 50میلیون تومان و واحدهای قدیمی‌تر نیز از متری 30میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

اقتصاد آنلاین – سیده زهرا محمودی؛ گیشا یکی از محله‌های منطقه2 تهران است. گیشا دسترسی بسیار مناسبی به سایر نقاط تهران دارد و به همین علت قیمت مسکن در این منطقه از متوسط قیمت مسکن در تهران بالاتر بوده و برخی از واحدهای آن نیز با ارقامی بسیار بالا خرید و فروش می‌شود.

یک کارشناس مشاور املاک در گیشا در خصوص قیمت مسکن در این محله گفت: واحدهای نوساز گیشا از متری 50میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. یک خانه 50متری و کلید نخورده در خیابان سی و دوم متری 70میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. واحدی 85متری و نوساز در یکی از خیابان‌های زوج این محله نیز با قیمت 65میلیون تومان در هر متر مربع به فروش می‌رسد.

وی افزود: قیمت آپارتمان‌های قدیمی‌تر نیز به سن، متراژ، طبقه، خیابان و... بستگی دارد؛ ولی در صورتی که واحد امکانات کامل را داشته باشد از متری 30میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. یک خانه 75متری و 6ساله در طبقه پنجم یک ساختمان در خیابان 29 متری 55میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است؛ همچنین مالک واحدی 88متری و 5سال ساخت در خیابان 15، قیمت ملک را 45میلیون تومان در هر متر مربع اعلام کرد.

این کارشناس مشاور املاک تصریح کرد: از فایل‌های موجود، دو واحد 90متری و 60متری نیز متری 80میلیون تومان به فروش می‌رسد؛ این ساختمان‌ها ساخت یکی از سازنده‌های معروف این محله است و بسیاری از افراد تنها با نام سازنده واحد را خرید و فروش می‌کنند.