۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

آپارتمان‌های پونک چند؟/ واحدهایی که خریدار ندارد!

۱۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۳۶
کد خبر: 503631
آپارتمان‌های پونک چند؟/ واحدهایی که خریدار ندارد!

آپارتمان‌های نوساز محله پونک از متری 45میلیون تومان و خانه‌های قدیمی‌تر نیز از متری 30میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

اقتصاد آنلاین – سیده زهرا محمودی؛ پونک از محله‌های شمال غرب تهران در منطقه5 شهرداری است. قیمت مسکن در این منطقه از متوسط قیمت مسکن در تهران بالاتر است. منطقه5 از مناطق پرطرفدار تهران برای خرید و فروش و رهن و اجاره مسکن است و همواره افراد زیادی متقاضی خرید و فروش مسکن در این منطقه بوده‌اند.

یک کارشناس مشاور املاک درخصوص قیمت مسکن در این محله گفت: قیمت مسکن در پونک متغیر بوده و قیمت‌های متفاوتی در هر یک از کوچه و خیابان‌های آن دیده می‌شود؛ اما به طور کل واحدهای نوساز این محله از متری 45میلیون تومان معامله می‌شود. 

وی افزود: واحدهای قدیمی‌تر نیز اگر امکانات کامل را داشته باشد، از متری 30میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود و این رقم به 40 تا 45میلیون تومان نیز می‌رسد؛ البته قیمت‌های بالاتر نیز از سوی مالکان اعلام می‌شود اما متوسط قیمت معاملات ارقام گفته‌ شده است.

این کارشناس مشاور املاک با تاکید بر رکود بازار مسکن در ماه‌های اخیر عنوان کرد: باتوجه به اینکه قیمت مسکن حدود چند ماه است که افزایشی چندانی نداشته، خریداری نیز وجود ندارد؛ برخی واحدها با ارقام بسیار بالا قیمت‌گذاری می‌شود اما ممکن است خرید با رقمی بسیار پایین‌تر از عدد قیمت‌گذاری‌شده معامله شود و یا اصلا معامله صورت نگیرد.