۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت مسکن در نارمک تهران/ پیش‌بینی ادامه کاهش قیمت‌ها

۱۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۵۲
کد خبر: 502552
قیمت مسکن در نارمک تهران/ پیش‌بینی ادامه کاهش قیمت‌ها

واحدهای نوساز محله نارمک تهران از متری 35میلیون تومان و واحدهای قدیمی‌تر نیز از متری 25میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

اقتصاد آنلاین سیده زهرا محمودی؛ نارمک یکی از محله‌های شرق تهران در منطقه 4 و 8 شهرداری این شهر است؛ قیمت مسکن در این محله باتوجه به فاکتورهایی چون سن ساختمان، متراژ، مصالح به کار رفته در آپارتمان، امکانات بنا، کوچه، خیابان و... متفاوت است.

کارشناسان مشاور املاکی که در محله نارمک فعالیت دارند، قیمت مسکن در این محله را برای واحدهای نوساز از متری 35میلیون تومان و برای واحدهای قدیمی نیز از متری 25میلیون تومان اعلام می‌کنند؛ البته به گفته آنان قیمت‌های پایین‌تر نیز باتوجه به شرایط ملک، مالک و خریدار وجود دارد.

یک کارشناس مشاور املاک که در نارمک فعالیت دارد، در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین گفت: قیمت مسکن در نارمک طی ماه‌های اخیر با کاهش روبرو بوده است و تقریبا قیمت هر متر مربع آپارتمان در این محله حدود 5میلیون تومان کاهش داشت و ممکن است این کاهش قیمت‌ها ادامه‌دار نیز باشد.

وی ادامه داد: گران‌ترین مناطق نارمک در غرب آیت و محدوده چمن، جویبار، رضوان و... قرار دارد و کاهش قیمت مسکن در هر یک از این مناطق نیز محسوس بوده است. همچنین قیمت مسکن برای واحدهای سه خوابه معمولا بالاتر از سایر واحدهاست.

به گفته این کارشناس مشاور املاک یک واحد آپارتمان 65متری و نوساز در این محله متری 35میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است که اگر چند ماه قبل فردی قصد خرید همین خانه را داشت باید حداقل 40میلیون تومان برای هر متر مربع پرداخت می‌کرد و در صورت توافق شیب نزولی قیمت مسکن ادامه‌دار خواهد بود.