۰ نفر

پروانه اصلانی ؛

برای متقاضیان حائز شرایط مسکن ملی پیامک ارسال می‌شود

۲۷ دی ۱۳۹۹، ۱۷:۱۷
کد خبر: 498516
برای متقاضیان حائز شرایط مسکن ملی پیامک ارسال می‌شود

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی از ثبت‌نام ۲۲۳ هزار و ۹۰۵ نفر متقاضی مسکن ملی در مرحله سوم خبر داد و گفت: به زودی برای متقاضیان حائز شرایط پیامک ارسال می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین ، پروانه اصلانی از ثبت‌نام ۲۲۳ هزار و ۹۰۵ نفر در مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن که از ۱۸ تا ۲۵ دی ماه اقدام به ثبت‌نام کردند خبر داد و گفت: پالایش‌ها همزمان با ثبت‌نام آغاز شد که همانند دوره‌های قبل به واجدان شرایط پیامک ارسال می‌شود تا نسبت به تکمیل مدارک و آورده خود، اقدام کنند.

وی در بیان جزئیات تعداد ثبت‌نامی‌ها به تفکیک استان، توضیح داد: در آذربایجان‌غربی، ۱۵ هزار و ۵۶۴ نفر، اردبیل ۳ هزار و ۵۰۶ نفر، اصفهان ۱۵ هزار و ۶۱۲ نفر، ایلام ۲ هزار و ۷۷۴ نفر، بوشهر یک‌هزار و ۸۷۸ نفر، تهران ۵۶ هزار و ۴۳۹ نفر، خراسان‌جنوبی ۶۴۴ نفر، خراسان‌رضوی ۱۹ هزار و ۶۶۶ نفر، خراسان‌شمالی ۸ هزار و ۳۷ نفر، ثبت‌نام کردند.

به گفته اصلانی، در استان های خوزستان ۱۰ هزار ۶۹۹ نفر، سمنان یکهزار و ۳۱۰ نفر، سیستان‌وبلوچستان یک هزار و ۸۲۶ نفر، فارس ۱۴ هزار و ۴۶۰ نفر، قزوین ۱۷ هزار و ۱۸۴ نفر، کرمان ۲۲ هزار و ۸۶۹ نفر، کهگیلویه‌وبویراحمد ۳ هزار و ۹۱۶ نفر، گیلان ۶ هزار و ۷۱۵ نفر، لرستان ۶ هزار و ۸۰۹ نفر، مازندران ۳ هزار و ۴۵ نفر، مرکزی ۲ هزار و ۸۳۶ نفر، هرمزگان ۲ هزار و ۱۲۰ نفر، و همدان ۵ هزار و ۹۹۶ نفر ثبت نام کردند.