۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

آپارتمان‌های شهرک غرب تهران چند؟

۲۲ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۵۲
کد خبر: 497191
آپارتمان‌های شهرک غرب تهران چند؟

گزارش پیش رو به بررسی قیمت آپارتمان‌هایی که طی پاییز99 در شهرک غرب تهران معامله شده است می‌پردازد.

اقتصاد آنلاینسیده زهرا محمودی؛ شهرک غرب یکی از محله‌های شمال غرب تهران در منطقه2 شهرداری است. قیمت مسکن در این محله از متوسط قیمت مسکن در تهران بالاتر است و شهرک غرب یکی از گران‌ترین محله‌های تهران در حوزه قیمت مسکن محسوب می‌شود. شهرک غرب دارای هفت فاز بوده و خیابان مهستان، هرمزان، پیروزان و... از خیابان‌های اصلی در شهرک غرب است.

در ادامه این گزارش به بررسی قیمت آپارتمان‌هایی که طی پاییز در شهرک غرب صورت گرفته است می‌پردازیم. لازم به یادآوری است که قیمت‌ها بر اساس معاملات انجام‌ شده طی پاییز (بر اساس آمار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) است. اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌های درج‌شده ندارد و این جدول فقط نمونه‌ای از خرید و فروش‌هایی است که در شهرک غرب انجام شده و به طور مطلق بیانگر میانگین نرخ مسکن در محله یادشده نیست.

آپارتمان‌های شهرک غرب تهران چند

قیمت مسکن برای معامله واحدی 141متری و 19سال ساخت در خیابان مهستان 61میلیون و 990هزار تومان در هر متر مربع بوده است؛ یک واحد آپارتمان 136متری و 9سال ساخت در خیابان شفق نیز 62میلیون و 753هزار تومان در هر متر مربع به فروش رفت. واحدی 74متری و 19سال ساخت در خیابان شهید مطهری مطری 46میلیون تومان و یک خانه 140متری و نوساز در همین خیابان متری 84میلیون تومان معامله شد.

برای خرید یک واحد آپارتمان 125متری و 2سال ساخت در خیابان فجر 65میلیون تومان در هر متر مربع هزینه پرداخت شده است. یک واحد 107متری و 10سال ساخت در خیابان شفق متری 66میلیون و 536هزار تومان به فروش رسیده است. یکی از واحدهای گران قیمتی که طی پاییز در شهرک غرب معامله شد، واحدی 159متری و 27سال ساخت در خیابان گلستان چهارم بود. این واحد متری 66میلیون و 536هزار تومان معامله شد. همچنین یک واحد آپارتمان 70متری و 9سال ساخت در خیابان ایران زمین متری 39میلیون و 285هزار تومان فروخته شد.