۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

آپارتمان ۷۰متری در قلب تهران چند؟

۲۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۴۷
کد خبر: 490146
آپارتمان ۷۰متری در قلب تهران چند؟

گزارش پیش رو به بررسی قیمت آپارتمان‌های 70متری که طی یک ماه اخیر در مرکز تهران معامله شده است می‌پردازد؛

اقتصاد آنلاین سیده زهرا محمودی؛ بسیاری از افراد که قصد خرید خانه دارند، ترجیح می‌دهند به دلیل امکانات و دسترسی مناسب‌تر، مرکز شهر را انتخاب کنند؛ به همین علت نیز قیمت مسکن در مرکز تهران بالا است؛ بنابراین اگر فردی قصد خرید مسکن در مرکز تهران را داشته باشد، با افزایش قیمت مسکن در ماه‌های اخیر شاید خرید واحدهای متراژ بالا برایش میسر نباشد.

منطقه6 یکی از مناطق مرکزی تهران است؛ قیمت مسکن در این منطقه بازه متنوعی دارد و واحدهای ارزان‌تر و یا گران‌تر از متوسط قیمت مسکن در تهران در آن وجود دارد. قیمت مسکن در این منطقه با توجه به سال ساخت، متراژ، محله و... متفاوت می‌شود. در ادامه این گزارش به بررسی قیمت مسکن برای واحدهایی که طی یک ماه اخیر در مرکز تهران (منطقه6) معامله شده است، خواهیم پرداخت.

قیمت مسکن در تهران

یک واحد آپارتمان 75متری و 20سال ساخت در سنایی متری 23میلیون و 167هزار تومان و واحدی 66متری و 7سال ساخت حوالی هفت تیر متری 39میلیون تومان معامله شد. قیمت مسکن برای واحدی 79متری و 14سال ساخت در محله امیرآباد متری 40میلیون تومان بوده است. همچنین جهت خرید یک خانه 73متری و 9سال ساخت در عباس آباد باید 42میلیون و 990هزار تومان برای هر متر مربع هزینه پرداخت کرد.

یک واحد آپارتمان 70متری و 40سال ساخت در میدان جهاد متری 17میلیون و 142هزار تومان معامله شد که در این محله جزو واحدهای ارزان‌قیمت محسوب می‌شود. همچنین یک خانه 78متری و 18سال ساخت در محله یوسف آّباد متری 45میلیون و 663هرار تومان به فروش رفت.

هزینه مورد نیاز برای خرید یک واحد 66متری و 5سال ساخت در بهجت آباد دو میلیارد و 690میلیون تومان و برای واحدی 68متری و 15سال ساخت در یوسف آباد سه میلیارد و 96میلیون تومان بوده است.