۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت آپارتمان‌های گیشا و ستارخان تهران/ ثبت معامله ۱۶میلیاردی در محله گیشا!

۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۰۶
کد خبر: 485732
قیمت آپارتمان‌های گیشا و ستارخان تهران/ ثبت معامله ۱۶میلیاردی در محله گیشا!

آپارتمان‌های دو محله گیشا و ستارخان طی یک ماه اخیر در بازه قیمتی 17 تا 101میلیون تومان به ازای هر متر مربع معامله شده است.

اقتصاد آنلاینسیده زهرا محمودی؛ دو محله گیشا و ستارخان در منطقه2 شهرداری و در غرب تهران واقع شده است. این دو محله از دسترسی مناسبی برخوردار بوده و قیمت مسکن نیز در این محلات از متوسط پایتخت بالاتر است.

قیمت مسکن

به گفته کارشناسان مشاور املاکی که در این محله‌ها فعالیت دارند، قیمت مسکن در گیشا و ستارخان تقریبا به ثبات رسیده است و تقاضا برای خرید مسکن نیز روندی کاهشی به خود گرفته است.

گران‌ترین واحد معامله‌شده طی یک ماه اخیر مربوط به آپارتمانی 157متری و 28سال ساخت در محله گیشا است. این واحد با قیمت 101میلیون تومان در هر متر مربع به فروش رفت. باتوجه به متوسط قیمت مسکن در منطقه دو، این آپارتمان از آپارتمان‌های گران قیمت این منطقه محسوب می‌شود. البته در این قیمت حتی در منطقه یک گران‌ترین منطقه در حوزه قیمت مسکن است، معاملات معدودی انجام شده است.

یک واحد آپارتمان 79متری و 24سال ساخت در خیابان ستایش ستارخان، متری 26میلیون و 134هزار تومان معامله شد. واحدی 162متری و نوساز در خیابان توحید نیز با قیمت 54میلیون تومان در هر متر مربع به فروش رفت.

قیمت مسکن طی یک ماه اخیر در گیشا بالاتر از ستارخان بوده است؛ یک واحد آپارتمان 85متری و نوساز در خیابان نصر با قیمت 72میلیون تومان در هر مترمربع معامله شد. برای خرید یک خانه 174متری و 39سال ساخت در خیابان فروزانفر گیشا 5میلیارد و 675میلیون تومان پول پراخت شد. همچنین واحد دیگری در همین خیابان متری 45میلیون و 595هزار تومان معامله شد. این خانه 129متری و 39سال ساخت بوده است.

یک خانه 92متری و 21سال ساخت در خیابان صادقی پور ستارخان متری 31میلیون و 67هزار تومان به فروش رفت. همچنین قیمت مسکن برای واحدی 95متری و نوساز در برق آلستوم متری 45میلیون و 993هزار تومان بوده است.

لازم به ذکر است؛ قیمت‌ها براساس معاملات انجام‌شده در یک ماه اخیر است و ممکن است واحدهایی که در همین مناطق، با قیمت بالاتر و یا پایین‌تری نیز آگهی شود.