۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت جدید آپارتمان‌های فرمانیه تهران

۴ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۰۴
کد خبر: 476490
قیمت جدید آپارتمان‌های فرمانیه تهران

آپارتمان‌های فرمانیه تهران در طول مهرماه بین ٣٩تا ٨١میلیون تومان در هر متر مربع معامله شده‌ است.

اقتصاد آنلاین - سیده زهرا محمودی؛ فرمانیه یکی از محله‌های منطقه یک تهران است که در شمال پایتخت واقع شده است و یکی از محله‌های لوکس و مدرن تهران محسوب می‌شود. قیمت مسکن در این محله بالا است و در ماهی که گذشت در بازه قیمتی ٣٩ تا ٨١میلیون تومان برای هر متر مربع معامله شده است؛ البته مشاوران املاک این منطقه، از ارقام بالای ١٠٠میلیون تومان هم می‌گویند ولی گران‌ قیمت‌ترین آپارتمان در مهر ماه متری ٨١میلیون تومان معامله شد.

خیابان آذرمینا یکی از خیابان‌های معروف این محله است. یک واحد آپارتمان ١٩٧متری و ٢١سال ساخت ۴١میلیون و ٩٧۴هزار تومان و واحدی ١٨٠متری و ١۴سال ساخت ٣٨میلیون و ٩٩٩هزار تومان در هر متر مربع معامله شد.

هرچند معاملات انجام‌شده در مهرماه که در سامانه اطلاعات بازار املاک ایران برای این محله به ثبت رسیده است، انگشت شمار است، واحدهای معامله‌شده نیز در متراژهای بالا است. یک واحد ٢٩۶متری در کوچه بهشت متری ۵۵میلیون و ٢٨۴هزار تومان به فروش رفت. واحدی ٣۵٨متری و ١٨سال ساخت در دیباجی شمالی ٨١میلیون تومان در هر متر مربع معامله شد که گران‌ترین آپارتمان معامله‌شده فرمانیه در مهر ماه بوده است.

یک واحد ١٠٨متری در نارنجستان پنجم متری ۵٧میلیون و ٣۵۴هزار تومان، واحدی ١۵٣متری و ١۵سال ساخت در خیابان بدیعی متری ۴٧میلیون و ۶۵٩هزار تومان و یک واحد ٩١متری در کوچه چلچله ۵٩میلیون و ٩٩٣هزار تومان در هر متر مربع معامله شد.

4a99cedc-b67f-436f-bc87-2ff35934e326