۰ نفر

برج‌های لوکس چیتگر

۲۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۴:۴۸
کد خبر: 473346
برج‌های لوکس چیتگر

برج های لوکس چیتگر، برج لبخند، برج تریتیوم و به طور کلی برج های لوکس منطقه ۲۲ ؛ کدامیک؟!

 اگر به دنبال خانه‌ای هستید که همزمان همه چیز... تاکید می‌کنیم که همزمان همه چیز را برای یک زندگی رویایی و جذاب، آسوده و البته یک سرمایه گذاری حرفه‌ای برایتان به همراه داشته باشد، بدون شک یکی از جذاب ترین پیشنهاد‌های ممکن، خرید خانه در برج های لوکس چیتگر و به طور کلی برج های لوکس منطقه ۲۲ تهران می‌باشد.

برای یک خانه فوق العاده، چه مزایایی مدنظر دارید؟

خرید خانه در برج های لوکس چیتگر، برج لبخند، برج تریتیوم و...، همزمان برایتان داشتن:

  • یک خانه نوساز و باکیفیت
  • اطمینان از متریال‌های ساخت حرفه‌ای
  • چشم اندازهای فوق العاده
  • حس زندگی در یک محیط داخلی و بیرونی زیبا و پر آسایش
  • دسترسی راحت و بدون ترافیک
  • فضای داخلی زیبا و دلباز

و... را به ارمغان خواهد آورد؛ اما این پایان داستان نیست و اگر همچنان به دنبال آگاهی بیشتر از دیگر مزایای برج های لوکس چیتگر و برج های لوکس منطقه ۲۲ هستید، با ما همراه باشید.

نزدیکی برج های لوکس چیتگر به مجتمع ایران مال

نزدیکی برج های لوکس چیتگر و دیگر برج های لوکس منطقه ۲۲ به مجتمع ایران مال (لوکس‌ترین پروژه ایران و بزرگترین بازار خاورمیانه)، انتخاب و خرید این پروژه‌های جذاب تجاری- مسکونی را به عنوان یک سرمایه گذاری جذاب و پرسود بر سر زبان‌ها مطرح ساخته است.

در واقع نزدیکی برج لبخند و برج تریتیوم و دیگر برج های لوکس چیتگر به مجتمع ایران مال، خیال سرمایه‌گذاران را از دسترسی به تمامی نیازها و همچنین پیشرفت قطعی این بافت راحت نموده است و صاحبان برج‌های مسکونی این منطقه از افزایش قطعی قیمت ساختمان‌های خریداری شده‌شان اطمینان کافی و وافی خواهند داشت. همچنین وجود مجتمع ایران مال در منطقه ۲۲، این بافت را به سرعت به محله‌ای باکلاس بالا و سطح بالای زندگی که به نسبت بسیاری از نقاط تهران از آلایندگی کمتری نیز برخوردار می‌باشد، تبدیل نموده است و به همین میزان برج های لوکس منطقه ۲۲ تهران را نیز به برج‌های با شرایط آرمانی زندگی تبدیل کرده است.

برج لبخند ؛ لبخندی به یک زندگی آرمانی

برج لبخند را بدون شک می‌توان از بهترین نمونه‌های جانمایی برج های لوکس چیتگر به شمار آورد؛ چرا که از یک سو در فاصله کمتر از 100 متری مجتمع تجاری ایران مال و از سوی دیگر، در فاصله کمتر از ۵۰ متری پارک زیبای چیتگر قرار گرفته است. برج لبخند ساختمانی مسکونی- تجاری با ۲۰ طبقه می‌باشد که دارای:

  • یک طبقه رستوران
  • یک طبقه فضای لابی و واحدهای تجاری
  • چهار طبقه پارکینگ ویژه

و همچنین ۱۴ طبقه مسکونی (هر طبقه ۷ واحد مسکونی بسیار زیبا و با طراحی خاص و همراه با چشم اندازهای ویژه) می باشد.

علاوه بر قرارگیری مجموعه میتا مارکت و یک داروخانه کامل در طبقه همکف برج لبخند، واحدهای مسکونی برج لبخند نیز در هفت تیپ مختلف (واحدهای سه خوابه ساده و مستر، واحدهای مسکونی دو خوابه و واحدهای تک خوابه) و در جهت های مختلف و همراه با نورگیری های متنوع طراحی شده است. علاوه بر تمامی مزایای عنوان شده، ویژگی‌هایی چون:

  • چشم انداز زیبا
  • دسترسی راحت و بدون ترافیک حمل و نقلی به برج لبخند
  • استفاده از متریال‌های با کیفیت در ساختار و نمای کالبد
  • بهره گیری از سیستم حرارتی و برودتی داکت اسپیلت اینورتر ال جی
  • استفاده از متریالهای درجه یک لمینت و سرامیک و چوب در فضای داخلی

و...، موجب شده است که بتوان واحدهای مسکونی برج لبخند را بدون شک در زمره بهترین برج های لوکس چیتگر و به طور کلی برج های لوکس منطقه ۲۲ به شمار آورد.

برج تریتیوم ؛ نگین درخشان برج های لوکس چیتگر

برج تریتیوم به عنوان یک نشانه شهری خاص در ضلع غربی دریاچه چیتگر و در منطقه ۲۲ تهران قرار گرفته است. برج تریتیوم با بهره گیری از طراحی نمای خاص و طراحی داخلی بسیار زیبا، متریال‌های با کیفیت در ساختار کالبدی و فضای داخلی، چشم انداز کم نظیر به دریاچه و پارک پیرامونی، امکان خرید قطعی و تحویل آن تایم، واحدهای مسکونی با متراژ مناسب و همراه با پارکینگ اختصاصی مجهز به دوربین مداربسته، لابی اختصاصی و عمومی ۲۴ ساعته، تکنولوژی روز جهان در ساختمان سازی، امکانات تاسیساتی قدرتمند، روف گاردن دلباز و با چشم‌انداز کم نظیر به پارک چیتگر و آبنمای موزیکال مجتمع ایران مال و...، بدون شک به عنوان نگین درخشان برج های لوکس چیتگر و برج های لوکس منطقه ۲۲ تهران محسوب می‌شود.

از دیگر امکانات برج تریتیوم می‌توان به انباری اختصاصی هر واحد مسکونی برج تریتیوم، سالن اجتماعات اختصاصی برج، هوشمندسازی ساختمان در ابعاد مختلفی همچون: سیستم اعلام حریق و اطفاء حریق، سیستم‌های ساختمانی خاص به کار رفته (سقف وافل، نمای کالبدی پالپینگ و روفگ اردن و کاهش مصرف انرژی)، سیستم برودتی و حرارتی مجزا برای هر واحد مسکونی، جهت‌گیری و نورگیری‌های متنوع واحدهای مسکونی برج تریتیوم، سالن ورزشی مختص ساکنان برج، آبنمای زیبا، سونا، جکوزی و استخر و... اشاره کرد.

حالا این سوال مطرح است که چه امکاناتی هیجان انگیزتر از این؟!

چرا برج تریتیوم یک سرمایه‌گذاری کاملاً موفق خواهد بود؟!

بد نیست بدانید که برج‌های تریتیوم به طور کلی دارای ۱۶۸ واحد مسکونی با متراژ حدودی ۱۴۸ متر مربع می‌باشد که زمان اتمام قطعی پروژه در نیمه اول سال ۱۴۰۰ تعیین شده است و جالب‌تر اینکه واحدهای پیش فروش‌شده برج تریتیوم،به صورت قطعی و با قیمت خرید حال حاضر تحویل قطعی داده خواهد شد.

یک حساب ساده سرانگشتی نشان می‌دهد که در زمان تحویل قطعی، سرمایه‌گذاران خرید واحدهای برج تریتیوم با ارزش افزوده ویژه مواجه خواهند شد و در این اوضاع نابسامان املاک که همواره در سالیان اخیر افزایش قیمت را تجربه کرده است، سود بسیار زیادی نصیب خریداران واحدهای مسکونی برج نصیب خواهد شد.

بنابراین بی‌تردید می‌توان خرید واحدهای مسکونی برج تریتیوم با قیمت فعلی را یک سرمایه گذاری موفق و یک معامله سراسر برد معرفی کرد. همچنین به این نکته نیز توجه داشته باشید که با اتمام و افتتاح هر یک از فازهای مجتمع بزرگ ایران مال، قطعاً بر قیمت تمامی برج های لوکس چیتگر، از جمله برج لبخند و برج تریتیوم افزوده خواهد شد.

فروش 22 ؛ انتخابی برای لذت خانه دار شدن

اگر قصد خرید واحدهای مسکونی در هر یک از برج های لوکس چیتگر، برج لبخند، برج تریتیوم و به طور کلی برج های لوکس منطقه ۲۲ دارید، وبسایت املاک فروش 22 با دارا بودن کارشناسان حرفه‌ای این حوزه، می‌تواند یک انتخاب حرفه‌ای و جذاب برایتان باشد.

وبسایت املاک فروش 22 (foroosh22.com) لذت یک خرید خانه جذاب و دلباز را برایتان به وجود خواهد آورد.

 

( این خبر رپروتاژ آگهی هست و اقتصاد آنلاین هیچ مسوولیتی بابت درج خبر ندارد)