۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

ویلا در لواسان چند خرید و فروش می‌شود؟

۱۵ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۷
کد خبر: 472198
ویلا در لواسان چند خرید و فروش می‌شود؟

آپارتمان‌های لواسان بین 20 تا 60میلیون تومان در هر متر مربع قیمت‌گذاری می‌شود. ویلاهای این منطقه نیز از 30میلیارد تومان به بالا است.

اقتصاد آنلاین - سیده زهرا محمودی؛ لواسان یکی از مناطق خوش آب و هوا در شمال شرق پایتخت است و با 15دقیقه فاصله گرفتن از تهران امکان دسترسی به این شهر وجود دارد.

در خصوص قیمت مسکن در این منطقه باید گفت که قیمت مسکن برای ویلا و آپارتمان تفاوت زیادی دارد. به گفته یک کارشناس مشاور املاک در لواسان، ویلاهای این منطقه از 30میلیارد تومان شروع شده و سقف قیمت نیز نامشخص است. زیرا به عواملی چون متراژ، متریال مورد استفاده در ساختمان و... باز می‌گردد. همچنین آپارتمان‌های لواسان نیز بین 20 تا 40میلیون تومان در هر متر مربع قیمت‌گذاری می‌شود.

قیمت ویلا در لواسان

وی ادامه داد: یک واحد آپارتمان 120متری و پنج سال ساخت در شهرک پرواز چهار میلیارد و 500میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. یک واحد دیگر که 154متر دارد در همین شهرک شش میلیارد تومان قیمت‌ گذاشته شده است.

این کارشناس مشاور املاک افزود: یک واحد آپارتمان 110متری و 5سال ساخت متری 36میلیون تومان و یک واحد 135متری و 7سال ساخت در شهرک آزادگان متری 33میلیون و 300هزار تومان قیمت گذاری شده است.

وی در خصوص قیمت ویلاهای این منطقه اظهار داشت: لواسان یکی از مناطق برند است. به همین دلیل قیمت ویلا در لواسان بالاست و اخیرا نیز در حال افزایش قیمت شدیدی نیز است. ویلاهایی که 30میلیارد تومان قیمت داشت، اکنون 10 یا 20میلیارد تومان افزایش قیمت داشته است.

این کارشناس مشاور املاک به اقتصاد آنلاین گفت: قیمت یک ویلای 500متری در بلوار باستی 45میلیارد تومان اعلام شده است. یک ویلا 450متری و 5سال ساخت در لواسان کوچک 35میلیارد تومان و ویلای 960متری دیگری که 11سال از ساخت آن می‌گذرد، در سید پیاز 60میلیارد تومان قیمت گذاری شده است.