۰ نفر

یک مقام مسئول:

قراردادهای اجاره تا پایان دی‌ماه مشمول دریافت وام اجاره می‌شود

۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۴:۴۸
کد خبر: 470073
قراردادهای اجاره تا پایان دی‌ماه مشمول دریافت وام اجاره می‌شود

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: قراردادهای رسمی اجاره که تا پایان دی‌ امسال منعقد می‌شود مشمول دریافت وام ودیعه مسکن هستند.

 به گزارش اقتصادآنلاین، پروانه اصلانی با اشاره به اینکه ستاد ملی کرونا در آخرین جلسه خود پرداخت وام ودیعه مسکن را تا دیماه امسال تمدید کرد، گفت: متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکنی که تا پایان دی‌ماه قرارداد اجاره‌شان منعقد شود برای سال جاری می‌توانند وام ودیعه مسکن را دریافت کنند.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی ضمن تاکید بر اینکه اکنون ثبت‌نام جدید در خصوص وام ودیعه مسکن انجام نمی‌شود، توضیح داد: افرادی که پیش‌تر ثبت‌نام کرده‌اند ساماندهی می‌شوند و مبالغی که برای پرداخت وام ودیعه مسکن در نظر گرفته شده به متقاضیان واجد شرایط به تدریج پرداخت خواهد شد.

اصلانی یادآور شد: پیش‌تر و در زمان ثبت نامی که تعیین شده بود، ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر پیامک درخواست وام ودیعه مسکن ارسال کرده بودند که از این میزان، کد ملی برخی متقاضیان مخدوش بود.

وی ادامه داد:حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر کد ملی صحیح داشتند که به آنها پیامک ارسال شده و به مرور مدارک خود را بارگذاری و تکمیل می‌کنند.

وی گفت: تاکنون حدود ۵۰۰ هزار نفر مدارک خود را تکمیل کرده اند که به مرور به بانک معرفی می‌شوند و در فرایند دریافت وام ودیعه مسکن، قرار می‌گیرند.