۰ نفر

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

ساخت مسکن ارزان برای بازنشستگان

۲ مهر ۱۳۹۹، ۲۱:۰۵
کد خبر: 469290
ساخت مسکن ارزان برای بازنشستگان

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: به زودی فاز اول ساخت مسکن کارگران و بازنشستگان کلنگ‌زنی خواهد شد و خبرهای خوبی برای این قشر در راه است و حمایت‌های ویژه‌ای خواهند شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، محمود محمودزاده درباره آخرین وضعیت مسکن کارگران و بازنشستگان اظهار داشت: چند روز گذشته جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن ملی برگزار شد و در این جلسه قرار بر این شد که وزیر راه و شهرسازی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تصمیمات در جهت ساخت مسکن کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران جلسه مشترکی داشته باشند. 

وی با بیان اینکه در چند روز آینده جلسه وزارت راه و شهرسازی و وزارت کار در این رابطه برگزار می‌شود، گفت: به زودی فاز اول ساخت مسکن کارگران و بازنشستگان کلنگ‌زنی خواهد شد و خبرهای خوبی برای این قشر در راه است و حمایت‌های ویژه‌ای خواهند شد.

محمودزاده با بیان اینکه طبق تفاهم‌نامه این دو وزارتخانه 200 هزار واحد مسکونی ویژه کارگران بازنشستگان و مستمری بگیران ساخته می‌شود که فاز اول آن در چند روز اول کلنگ‌زنی خواهد شد، ادمه داد: علاوه بر تسهیلات وزارت راه و شهرسازی، تسهیلات ویژه‌ای هم از سوی وزارت کار به این گروه داده می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سوال آیا متقاضیان مسکن کارگران و بازنشستگان در سامانه وزارت راه و شهرسازی ثبت نام خواهند کرد؟ گفت: سامانه قرار نیست برای این ثبت‌نام‌ها باز شود بخشی از این گروه قبلا در مهلت داده شده ثبت‌نام کردند و بخشی از متقاضیان هم توسط اتاق تعاون ثبت‌نام و ساماندهی می‌شوند.

وی با ادامه داد: ساخت مسکن کارگران و بازنشستگان در چند فاز عملیاتی خواهد شد که بخشی از این تعداد واحد با طرح اقدام ملی همپوشانی دارد.