۰ نفر

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

افتتاح ۱۳۴۰۰مسکن مهر پردیس

۱۷ مرداد ۱۳۹۹، ۸:۵۹
کد خبر: 458103
افتتاح  ۱۳۴۰۰مسکن مهر پردیس

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان این که فعالیت‌های عمرانی شرکت عمران پردیس یک کار جهادی است، گفت: ۱۳۴۰۰ واحد مسکن مهر این شهر به زودی افتتاح می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، احمد اصغری‌مهرآبادی در بازدید از پروژه‌های مسکن مهر با بیان این‌که فعالیت‌های عمرانی در حال انجام در پردیس یک کار جهادی است، اظهار کرد: در بازدید از پروژه‌های پردیس روحیه گرفتم؛ هیچکدام از اقداماتی که اینجا انجام می‌شود، ظاهرسازی نیست؛ بلکه واقعیت است.

وی با یادآوری این‌که از زمان حضور هدایت به‌عنوان مدیرعامل شرکت عمران پردیس، پروژه‌های این شهر جدید فعال شده و نشاط کاری در این زمینه ایجاد شده است، افزود:  سرعت تکمیل پروژه‌های مسکن مهر و تکمیل زیرساخت‌های آن‌ها در پردیس را مناسب است.

وی با اعلام این‌که واحدهای مسکن مهر پردیس به استثنای واحدهایی که ساخت آن‌ها به تازگی آغاز شده، تا پایان امسال تکمیل و افتتاح می‌شوند، گفت:‌به زودی 13 هزار و 400 واحدمسکن مهر این شهر افتتاح می‌شود.تحویل این واحدها به مردم از هفته آینده شروع می‌شود، البته برای گره‌گشایی از کار مردم، منتظر آیین افتتاح رسمی نیز نخواهیم ماند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر اظهار کرد: 10 هزار واحد مسکن مهر دیگر تا پایان آبان‌ماه سال جاری افتتاح می‌شود و واحدهای باقیمانده نیز تا دهه فجر تکمیل خواهند شد.