۰ نفر

‍ پیام تبریک مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز خبرنگار

۱۶ مرداد ۱۳۹۹، ۲۱:۵۱
کد خبر: 458066
‍ پیام تبریک مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز خبرنگار

مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران در پیام تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران که تجسم تعهد و مسئولیت و وجدان بیدار جهان هستند؛ وقایع‌ نگارانی که رسالت‌شان زدودن زنگار از واقعیت‌ها و انعکاس حقایق است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، متن پیام تبریک سعید رسولی مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران بمناسبت روز خبرنگار؛

 17مرداد فرصتی است برای تکریم خبرنگاران که تجسم تعهد و مسئولیت و وجدان بیدار جهان هستند؛ وقایع‌ نگارانی که رسالت‌شان زدودن زنگار از واقعیت‌ها و انعکاس حقایق است، قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از حق و حقیقت قرار داده‌اند و حرمت قلم و آگاهی را پاس می‌ دارند. 

بر خود واجب می‌دانم تا در روز بزرگداشت مقام خبرنگار و اصحاب رسانه  از زحمات تمام خبرنگارانی که همچون دیده‌بانان امین جامعه، در عرصه های مختلف پرچم آگاهی ،آزادی و امید را افراشته اند، تشکر و قدردانی کنم. به ویژه تلاش و پشتکار خبرنگاران حوزه حمل و نقل ریلی را برای فراهم کردن زمینه رشد و تعالی هر چه بیشتر این صنعت، ارج نهاده و روز خبرنگار  که با عید غدیر نیز مقارن شده است را به همه پیشقراولان اطلاع رسانی و آگاهی بخشی تبریک عرض می کنم.

بدینوسیله از زحمات و خدمات مؤثر و ارزشمند شما که با تلاش مستمر، مسئولیت شناسی و تعهد، در عرصه خبر و اطلاع رسانی از هیچ کوششی دریغ نکرده اید، سپاس گزاری نموده  و از خداوند بزرگ، تندرستی و  تداوم خدمت در این عرصه خطیر برای تان آرزومندم.

 سعید رسولی                                         

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی