۰ نفر

اقتصاد آنلاین از بازار مسکن گزارش می‌دهد؛

کدام طبقه یک آپارتمان یا برج را بخریم؟

۱۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۵:۴۳
کد خبر: 449719
کدام طبقه یک آپارتمان یا برج را بخریم؟

در یک ساختمان معمولی طبقات 2 و 3 بهترین طبقات یک آپارتمان است که در جریان معاملات ساختمان‌های پایتخت به راحتی به فروش می‌رود.

اقتصاد آنلاین- محبوبه قرمزچشمه؛ یکی از مشاوران معاملات املاک در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد آنلاین گفت: در ساختمان‌های 10طبقه و برج‌ها، انتخاب واحد برای خرید اندکی متفاوت است. اگر اطراف یک ساختمان مشجر باشد پیشنهاد برای خرید در درجه اول پنت‌ هاوس، درجه دوم طبقات 1 و 2 و درجه سوم طبقات نزدیک به پنت هاوس و در نهایت طبقات 8 و 7 و 6 است.

وی منظور از مشجربودن یک ساختمان را برج باغ بودن و یا داشتن فضای سبز در اطراف آپارتمان عنوان کرد و گفت: با توجه به جذابیت برج باغ‌ها برای خریداران خانه، سازندگان ساختمان به سمت ساخت ساختمان مشجر در شمال تهران حرکت کرده‌اند.

در این زمینه بخوانید:

این کارشناس بازار ساختمان گفت: اگر اطراف برج، ساختمان سازی شده باشد، طبقات 6 و 7 برای خرید پیشنهاد می شود. خرید پنت هاوس و طبقات زیر پنت هاوس با توجه به افزایش قیمت چند برابری که دارد باید با دقت بیشتری انجام شود.

وی همچنین خاطر نشان کرد: گل ساختمان پنت هاوس است و قیمت پنت هاوس در منطقه 1 ،2 و بخشی از منطقه 3 تا زیر اتوبان صدر با قیمت پایه یک ساختمان چندان همخوانی ندارد. متریال، امکانات، لوکیشن از جمله مواردی است که در تعیین قیمت آن تاثیر مستقیم دارد.