۰ نفر

پرواز تهران - منچستر راه‌اندازی شد

۱ تیر ۱۳۹۹، ۲۰:۲۷
کد خبر: 447602
پرواز تهران - منچستر راه‌اندازی شد

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: پرواز برنامه‌ای تهران – منچستر از ۱۴تیر ماه و در روزهای شنبه هر هفته انجام می‌شود و مسافران می‌توانند از طریق سایت، سامانه تلفنی این شرکت، دفاتر فروش هما یا آژانس‌های معتبر در ایران نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: پرواز برنامه‌ای تهران – منچستر از ۱۴ تیر ماه و در روزهای شنبه هر هفته انجام می‌شود و مسافران می‌توانند از طریق سایت، سامانه تلفنی این شرکت، دفاتر فروش هما یا آژانس‌های معتبر در ایران نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

مهدی جهانی اظهار کرد: در پی مذاکرات صورت گرفته و با توجه به درخواست مسافران پرواز تهران – منچستر از ۱۴ تیر ماه (چهار جولای) با هواپیمای ایرباس ۳۳۰ انجام می‌شود و شنبه هر هفته فرودگاه امام خمینی (ره) را در ساعت ۵:۵۵ صبح به مقصد منچستر ترک می‌کند.

وی افزود: پرواز بازگشت منچستر – تهران نیز در همان روز ساعت ۱۰:۳۰ به وقت محلی انجام می‌شود و مسافران می‌توانند از طرق مختلف نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند که می‌توان به دفاتر فروش هما، سایت فروش بلیت اینترنتی ایران ایر به نشانی www.ebooking.iranair.com و سامانه تلفنی ۴۶۶۲۱۸۸۸-۰۲۱ اشاره کرد. همچنین مسافران خارجی یا مستقر در منچستر می‌توانند به سفارت ایران مراجعه کرده و بلیت خود را تهیه کنند.

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) ادامه داد: ایران ایر به غیر از منچستر مقاصد دیگری برای پروازهای خارجی خود از جمله آمستردام، پاریس، میلان، استکهلم و لندن دارد. همچنین ۲۷ ژوئن پرواز فوق‌العاده مادرید برقرار شده و قرار است ۱۳:۳۵ دقیقه فرودگاه امام خمینی (ره) را ترک کند و پرواز برگشت نیز ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه همان روز از مادرید به سمت تهران حرکت خواهد کرد.

جهانی گفت: فرآیند تهیه بلیت برای این پرواز نیز مانند سایر پروازها از طریق سایت اینترنتی، سامانه تلفنی، دفاتر فروش هما، آژانس‌های معتبر و سفارتخانه برای مسافران خارجی است.