۰ نفر

انجام پروازهای مهرآباد طبق روال عادی

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۳:۱۹
کد خبر: 437658
انجام پروازهای مهرآباد طبق روال عادی

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با بیان اینکه زمین لرزه شب گذشته آسیبی به سامانه‌های کمک ناوبری و سطوح پروازی مهرآباد وارد نکرد، گفت:‌ در حال حاضر پروازهای فرودگاه به صورت عادی و روان در حال انجام است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، ابراهیم مرادی، درباره آخرین وضعیت فرودگاه مهرآباد پس از زمین لرزه 5.1 ریشتری شب گذشته استان تهران، اظهار داشت: این زمین لرزه خسارتی به فرودگاه مهرآباد وارد نکرده است.

 یادامه داد: در ساعات اولیه پساز زمین لرزه و همچنین صبح امروز بازدیدی از فرودگاه مهرآباد انجام دادم و خوشبختانه در حوزه سطوح پروازی نیز هیچ مشکلی رخ نداده است. 

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با بیان اینکه سطوح پروازی فرودگاه مهرآباد عملیاتی و باز است، اضافه کرد: از نظر سامانه‌های کمک‌ناوبری نیز هیچ مشکلی نداریم و هیچ خسارتی رخ نداده است و فرودگاه کاملاً عملیاتی است. 

مرادی ادامه داد: فرودگاه مهرآباد برای پروازهای امدادی احتمالی و پروازهای روتین و برنامه‌ای عملیاتی است و پرسنل فرودگاه در همه بخش‌ها در آماده‌باش هستند. 

وی گفت: در حال حاضر عملیات پروازی فرودگاه مهرآباد مشابه روزهای قبل به صورت عادی و روان در حال انجام است و مشکل خاصی گزارش نشده است. 

48 دقیقه بامداد امروز زمین لرزه‌ای به شدت 5.1 مقیاس ریشتر یکی از روستاهای نزدیک شهرستان دماوند در استان تهران را لرزاند که این زمین لرزه در استان‌های همجوار نیز احساس شد.