۰ نفر

کاهش ۴.۲درصدی تردد جاده‌ای در ۲۴ساعت گذشته

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۳۱
کد خبر: 435799
کاهش ۴.۲درصدی تردد جاده‌ای در ۲۴ساعت گذشته

وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: در شبانه‌روز گذشته، میزان ترددها در محورهای برون‌شهری نسبت به روز قبل ۴.۲درصد کاهش نشان می‌دهد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۵.۵درصد، اوج تردد بین ساعت های ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعت های چهار تا پنج انجام شده است.

آزادراه های کرج- تهران، تهران- کرج و کرج- قزوین، محورهای دارای بیشترین تردد در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

اکنون به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوعی که در ادامه می‌آید، ‌ بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

محور رامیان – اولنگ – شاهرود،  واقع در استان های گلستان و سمنان، محور فرعی شمشک – دیزین  واقع در استان های البرز و تهران، محور شهداد – نهبندان، واقع دراستان کرمان،  محور سی سخت – پادنا، واقع دراستان کهگیلویه و بویر احمد، محور گنجنامه – تویسرکان  واقع در استان همدان، محور پونل – خلخال واقع در استان گیلان و اردبیل، محور خرم آباد – پلدختر واقع در استان لرستان، آزادراه چالوس- مرزن آباد و برعکس واقع دراستان مازندران، محور رودبار- کهنوج واقع در جنوب استان کرمان، محور رودبار- قلعه گنج واقع در جنوب استان کرمان، محور قزوین - همدان کیلومتر ۱۱۰ واقع در استان همدان و محور قدیم قم- کاشان  واقع در استان قم تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود هستند.