۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

خانه‌های لوکس با باغ‌های بزرگ +عکس

۲۷ فروردین ۱۳۹۹، ۱۴:۱۱
کد خبر: 431608
خانه‌های لوکس با باغ‌های بزرگ +عکس

روزنامه گاردین به تازگی تصاویری از خانه‌های زیبا و لوکس با باغ‌هایی بزرگ، در شهرهای مختلف انگلستان را منتشر کرده است.

لانکنشایر شمالی، گرتول

اقتصادآنلاین - مهسا نجاتی؛ این ملک دارای چهار اتاق خواب بوده و مطمئنا بیشتر قیمت بالای آن به دلیل باغ بزرگ آن است.

1

در باغ آن حتی استخر سرپوشیده و زمین تنیس وجود دارد. در طبقه پایین آن یک اتاق نشیمن، یک سالن غذاخوری رسمی، سالن مطالعه، یک اتاق استراحت بزرگ و یک اتاق بازی بزرگ وجود دارد. همچنین، در این خانه، یک دفتر کار بسیار ایده‌آل به چشم می‌خورد. این ملک، 575 هزار پوند قیمت دارد.

نیوکاسل

از ویژگی‌های این خانه می‌توان به دارا بودن سه اتاق خواب، دوجداره بودن، بازسازی داخلی، دارا بودن سیستم گرمایش مرکزی و لوازم جانبی با کیفیت بالا اشاره کرد.

2

همچنین دارای یک آشپزخانه بزرگ و یک اتاق غذاخوری با سقف طاق دار به همراه کف از جنس بلوط است. یک حصار در دیوار پشتی آن وجود دارد که به یک فضای باز یا پارک مخصوص کودکان منتهی می‌شود. ارزش این خانه 340هزار پوند اعلام شده است.

تورکوی، دوون

منظره‌های شگفت‌انگیز رو به دریا و باغ‌های زیبا از ویژگی‌های اصلی این عمارت چهار خوابه به شمار می‌رود و باید گفت که سبک آن ترکیبی از مدرنیته و اصالت آن در دهه 1930 است.

خانه‌های لوکس با باغ‌های بزرگ

باغ آن دارای یک محوطه سبز بزرگ، تراس، انبار و کارگاه است. اتاق نشیمن آن دارای پنجره‌های بلند تا سقف و درهای کشویی به تراس است. قیمت این عمارت 525هزار پوند.

الاند، یورکشایر غربی

این ملک سه طبقه، دارای دو اتاق پذیرایی بزرگ و پنج اتاق خواب دونفره، به همراه انبارهایی که به موتورخانه تبدیل شده، است.

خانه‌های لوکس با باغ‌های بزرگ

باغ آن دارای چمنزار بزرگی است که با تزئین سنگی احاطه شده است. همچنین در این محوطه، بابیکیو، یک گلخانه و یک گاراژ دوبل به چشم می‌خورد. قیمت این خانه 500هزار پوند است.

سافولک، Rickinghall

این ملک سه خوابه، در مرکز یکی از روستاهای انگلستان قرار دارد.

خانه‌های لوکس با باغ‌های بزرگ

این خانه دارای یک فضای تراس بزرگ و محوطه باغ است. در پشت گاراژ آن یک باغ مخفی وجود دارد که برای کشت سبزیجات یا زمین بازی کودکان ایده‌آل است. از ویژگی‌های دیگر آن می‌توان به دارا بودن دو سالن پذیرایی، یک آشپزخانه مناسب به همراه یک سالن غذاخوری و یک انبار اشاره کرد. این خانه 369950 پوند ارزش دارد.