۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

زیباترین پنت‌هاوس‌های فروشی جهان +تصاویر

۳۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۴:۰۳
کد خبر: 418180
زیباترین پنت‌هاوس‌های فروشی جهان +تصاویر

تعدادی پنت‌هاوس‌ از خانه‌های زیبا با امکاناتی کامل، در مناطق زیبای جهان، به فروش گذاشته شده‌اند.

اقتصاد آنلاینمهسا نجاتی؛ از یک آپارتمان درجه دو در گرجستان گرفته تا یک آپارتمان دهه 1750 در لندن، برای فروش آماده هستند.

در ادامه، به معرفی برخی از پنت‌هاوس‌های زیبا که برای فروش گذاشته شده‌اند می‌پردازیم:

یورکشایر شمالی در انگلستان

زیباترین پنت‌هاوس‌های فروشی جهان

این پنت هاوس سه خوابه در داخل شهر یورک قرار دارد که دارای منظره خارق‌العاده‌ای است. در ورودی ساختمان، یک پله خمیده وجود دارد که به یک آپارتمان تک‌واحدی راه دارد و سپس به این پنت هاوس می‌رسد. گفتنی است که اتاق‌های آن دارای سقف‌های بلند و پنجره‌های سراسری هستند که از صومعه و سراسر میدان کتابخانه تا باغ‌موزه از این محل دیده  می‌شوند. این آپارتمان دارای دو پارکینگ است و قیمت آن یک میلیون و 100 هزار پوند اعلام شده است.

باث، سامرست

زیباترین پنت‌هاوس‌های فروشی جهان

این پنت‌هاوس در سرکس انگلستان قرار دارد که در دهه 1750 توسط جان وود طراحی شده و دارای مناظر زیبایی از سطح شهر است. در طبقه پایین، یک سالن نقاشی بزرگ، آشپزخانه/ غذاخوری با کف پوشیده از چوب بلوط و کابینت‌های دست‌ساز، اتاق‌خواب دو نفره و حمام وجود دارد. این آپارتمان با سهمی از حق مالکیت در دسترس است و 650 هزار پوند قیمت دارد.

گلاسکو، اسکاتلند

زیباترین پنت‌هاوس‌های فروشی جهان

این پنت‌هاوس دوبلکس سه خوابه در بالای دو طبقه بلوک Carrick Quay و مشرف به رودخانه کلاید، در یکی از قدیمی‌ترین محل‌های گلاسکو، و اکنون در مجاورت رستوران‌ها، بوتیک‌ها و گالری‌ها است. در داخل این پنت هاوس، یک اتاق نشیمن بزرگ با پنجره‌های سراسری بلند به همراه دسترسی به یک تراس اختصاصی وجود دارد. این ساختمان دارای یک گاراژ سه‌گانه است و قیمت کل این ساختمان 315 هزار پوند گزارش شده است.

اسکله سنت کارتین لندن

زیباترین پنت‌هاوس‌های فروشی جهان

این پنت‌هاوس چهارخوابه، دارای سه حمام، یک فضای بزرگ و باز، نمای آجری، آشپزخانه و یک راه‌پله مارپیچ است که به یک باغ در پشت‌بام منتهی می‌شود. قیمت این خانه 3.5 میلیون پوند اعلام شده است.

کمبریج انگلستان

زیباترین پنت‌هاوس‌های فروشی جهان

این پنت‌هاوس سه‌خوابه در حاشیه داخلی کمبریج قرار دارد و به بیمارستان آدنبروک به راحتی دسترسی دارد. کف تا سقف این خانه با چراغ تزیین شده و راهروی پهن آن سبب تابیدن نور زیادی به داخل آن می‌شود. دارای سه تراس به همراه مناظر بکر به جنوب و غرب است و همچنین دو پارکینگ زیرزمینی دارد. قیمت پنت هاوس یک میلیون و 295 هزار پوند اعلام شده  است.