۰ نفر

آغاز تحویل جک J۷ به مشتریان

۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۸:۳۵
کد خبر: 683260
آغاز تحویل جک J۷ به مشتریان

سدان کی ام سی j۷ که در بازار با نام جک جی ۷ نیز شناخته می‌شود، یکی از جدیدترین و لوکس‎ترین سدان‌های مونتاژ داخل است که اولین نمونه‌های آن از اول آذرماه طی مدت ۱۰ روز به خریداران تحویل داده می‌شود.

اقتصادآنلاین- محسن بهرامی؛ شرکت کرمان موتور به عنوان نماینده رسمی کمپانی «جی ای سی موتورز» چین در ایران، چندی پیش به صورت رسمی یکی از جذاب‌ترین و لوکس‌ترین سدان‌های شریک چینی خود را به ایران را آورد تا در قالب نمونه‌های مونتاژی به متقاضیان ایرانی تحویل دهد.

سدان کی ام سی جی۷ که در ایران تحت عنوان جک j۷ نیز شهرت دارد، حالا به تولید انبوه رسیده و ۳۰۰ دستگاه از آن آماده تحویل به خریداران شده است. کرمان موتور از تاریخ اول آذر ۱۴۰۱ طی مراسمی در محل این شرکت، رسما فرآیند تحویل این خودرو به خریداران را آغاز خواهد کرد. بدین ترتیب ۳۰۰ دستگاه جک j۷ طی مدت ۱۰ روز به دست متقاضیانی می‌رسد که قبلا تقاضای خود مبنی بر خرید این سدان زیبا را به ثبت رسانده بودند.

j7

سدان جک جی ۷ محصول سال ۲۰۲۱ بوده و حالا بعد از مدت نه‌چندان طولانی به جاده‌های کشورمان راه پیدا کرده است.

ظاهر جوان‌پسند و درعین‌حال مجلل کی ام سی J۷ در کنار قوای فنی هیجان‌انگیز، دو عامل برتری این خودرو نسبت به دیگر سدان‌های مشابه موجود در کشور به حساب می‌آیند.

 موتور KMC J۷ از نوع ۱.۵ لیتری توربوشارژ مجهز به سامانه تزریق مستقیم سوخت است. این پیشرانه قدرتی معادل ۱۷۲ اسب بخار به‌علاوه ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور را در اختیار جعبه دنده ۷ سرعته دو کلاچه می‌گذارد تا شتاب صفر تا صد فوق‌العاده مهیج در محدوده ۸ الی ۸.۵ ثانیه برای جی ۷ کرمان موتور رقم بخورد. با این حساب ماشین جی۷ چابک‌ترین و پرشتاب‌ترین سدان مونتاژ داخل است که از تاریخ یکم آذرماه ۱۴۰۱ به طور رسمی وارد بازار ایران می‌شود.

وجود امکانات خاص و رده‌بالا مثل کروز کنترل هوشمند، سقف پانوراما، شیفتر دنده پشت فرمان، رادار کنترل خروج از خط، دوربین ۳۶۰، نمایشگر عمودی ۱۰.۴ اینچی مالتی مدیا و...، از دیگر نقاط قوت سدان جدید کرمان محسوب می‌شود که اولین محموله ۳۰۰ دستگاهی آن طی ۱۰ روز آینده به پارکینگ منازل مشتریان می‌رسد.