۰ نفر

قرعه کشی جشنواره جام جهانی فونیکس انجام شد

۱۷ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۰۶
کد خبر: 679765
قرعه کشی جشنواره جام جهانی فونیکس انجام شد

شرکت مدیران خودرو شب گذشته قرعه کشی جشنواره جام جهانی فونیکس را انجام داد و اسامی برندگان این قرعه کشی را اعلام کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ مدیران خودرو از مهرماه سال جاری جشنواره‌ای را طراحی کرد تا مشتریانی که در بازه زمانی 15 مهرماه تا 15 آبان ماه اقدام به خرید خودروهای فونیکس کنند در قرعه کشی سفر به جام جهانی شرکت داده شوند.

قرعه کشی جشنواره جام جهانی فونیکس انجام شد

 در مراسمی که شب گذشته برگزار شد، جکی لی، مدیرعامل مدیران خودرو با اشاره به اینکه تیگو ۸ پرو، تیگو ۷ پرو و آریزو ۶ پرو در ایران با نشان فونیکس عرضه شده و مورد استقبال قرار گرفتند، تصریح کرد: فونیکس در تلاش است تجربه ای خوشایند برای مالکان خودروهای خود ایجاد کند.

وی در ادامه به فونیکس  FX اشاره و اظهار کرد:این خودرو محصولی است که مورد استقبال جوانان خواهد بود.

جک لی در ادامه به اهمیت جام جهانی اشاره و اضافه کرد: فونیکس فرضتی را برای مشتریان خود فراهم کرد تا هیجان و امکان حمایت از تیم ملی فوتبال ایران را تجربه کنند.

قرعه کشی جشنواره جام جهانی فونیکس انجام شد

در این مراسم، رحمانی مدیر بازاریابی برند فونیکس نیز به تلاش مدیران خودرو برای ارائه امتیازات ویژه به مشتریان فونیکس اشاره و خاطرنشان کرد:  مدیران خودرو در حال برنامه ریزی برای رونمایی از محصول فونیکس FX  تا پایان سال است.

بنا به اعلام مدیر فروش مدیران خودرو در بازه زمانی برگزاری این جشنواره  2180 مشتری بصورت نقد و اقساط محصولات فونیکس را خریداری کرده اند و در قرعه کشی جشنواره جام جهانی فونیکس شرکت کردند. از میان این مشتریان، ۳ نفر به عنوان برندگان این قرعه کشی مشخص شدند. برندگان علاوه بر بلیط رفت و برگشت به قطر، ۷ روز اقامت در هتل و تماشای بازی ایران و آمریکا را در جام جهانی تجربه خواهند کرد.