۰ نفر

گزارش امروز بازار خودرو؛

کاهش قیمت ها در بازار خودرو آغاز شد؟ / بالاخره قیمت خودرو هم به اخبار برجامی واکنش نشان داد + جدول قیمت

۲۶ مرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۱۶
کد خبر: 661382
کاهش قیمت ها در بازار خودرو آغاز شد؟ / بالاخره قیمت خودرو هم به اخبار برجامی واکنش نشان داد + جدول قیمت

در روزی که از یکسو با انتشار اخبار مثبت برجامی،‌دلار دوباره به زیر سطح ۳۰هزار تومان کاهش پیدا کرد و از سوی دیگر، وزیر صمت خبر از طی مراحل نهایی شدن آیین نامه واردات داد و از هیات دولت خبرهایی مبنی بر تصویب این آیین نامه به گوش می رسد، بازار روند کاهشی در پیش گرفت و اکثر قیمت ها با کاهش روبرو شدند. با این حال بسیاری از معامله گران خبر از نبود خریدار در بازار خودرو می دهند و به نظر می رسد خریداران تا ورود خودروهای وارداتی و مشخص شدن قیمت ها دست از خرید خودرو کشیده اند.

اقتصادآنلاین - پرهام کریمی؛  پژو ۲۰۶ تیپ دو بدون تغییر  ۲۹۹ میلیون تومان معامله شد. ۲۰۶ تیپ ۵ فول هم در مدل  ۱۳۹۹ بدون تغییر بود و ۳۶۵ میلیون تومان قیمت خورد.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای سقف پانوراما بدون تغییر قیمت ۴۰۷ میلیون تومان معامله می شود. نسخه اتوماتیک با سقف شیشه ای و در مدل ۱۴۰۰، با ۵ میلیون کاهش همراه بود و ۶۲۰  میلیون تومان معامله شد. نسخه دنده ای با سقف فلزی و مدل ۱۴۰۱ هم بدون تغییر در قیمت بود و در بازار ۴۰۰ میلیون تومان معامله می شود.

پژو ۴۰۵ در نسخه ۳ میلیون ارزان شد و ۲۹۰ میلیون قیمت خورد. این خودرو در نسخه دوگانه ۲ میلیون ارزان شد و ۳۰۶ میلیون تومانی به ثبت رساند.

پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱ با ۴ میلیون کاهش ۳۷۰ میلیون تومان معامله شد. این خودرو در مدل ۱۴۰۱ و با موتور XU7، ۳ میلیون ارزان شد و ۳۱۲ میلیون تومان معامله می شود.

پارس ELX-TU5، خودروی جدید ایران خودرو بدون تغییر ۴۱۸ میلیون تومان قیمت خورد.

پژو ۲۰۰۸ بدون تغییر  ۱ میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان معامله شد.

سمند LX  در مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر بود و ۳۰۷ میلیون تومان قیمت خورد. این خودرو با موتور  EF7 تغییری نداشت و ۳۳۲ میلیون تومان معامله شد.

دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ با ۲ میلیون کاهش ۴۰۵ میلیون تومان قیمت خورد. این خودرو در نسخه توربو اتوماتیک هم ۱ میلیون تومان ارزان شد و ۵۰۴ میلیون تومان معامله می شود.

تارا اتوماتیک ۳ میلیون ارزان شد و ۵۸۵ میلیون تومان معامله می شود. نسخه دنده ای هم بدون تغییر ۴۵۵ میلیون تومان معامله می شود.

رانا پلاس بدون تغییر ۳۰۰  میلیون تومان معامله می شود. این خودرو در نسخه با سقف شیشه ای تغییری نداشت و ۳۳۵ میلیون تومان قیمت خورد.

محصولات ایران خودرو

پراید ۱۱۱ با ۱ میلیون کاهش ۲۰۴ میلیون تومان معامله شد و نسخه ۱۳۱ هم ۱ میلیون کاهش داشت و ۱۸۴ میلیون تومان قیمت خورد. پراید وانت یا همان ۱۵۱ در بازار امروز ۲ میلیون ارزان شد و ۱۸۰ میلیون تومان قیمت خورد.

کوییک اتوماتیک پلاس در مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر ۳۱۲ میلیون تومان معامله می شود. نسخه ساده و دنده ای این خودرو بدون تغییر ۲۰۳ میلیون تومان معامله شد.

سایناEX با ۲ میلیون کاهش ۲۰۳ میلیون تومان معامله می شود.

تیبا هاچبک بدون تغییر ۲۰۵ میلیون قیمت خورد. نسخه صندوقدار هم ۱میلیون ارزان شد و ۲۰۱ میلیون تومان قیمت خورد.

قیمت شاهین در مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر در بازار ۳۵۰ میلیون تومان اعلام می شود. قیمت مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر ۳۶۴ میلیون تومان معامله شد.

محصولات گروه سایپا