۰ نفر

گزارش امروز بازار خودرو؛

پیش بینی قیمت خودرو در روزهای آینده / قیمت پژو ۲۰۷ کاهش یافت + جدول قیمت

۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۰۵
کد خبر: 655914
پیش بینی قیمت خودرو در روزهای آینده / قیمت پژو ۲۰۷ کاهش یافت + جدول قیمت

روند کاهشی بازار در روز گذشته با اندکی تعدیل امروز هم ادامه دار بود و قیمت ها برخی مدل ها در بازار با کاهش جزئی همراه بودند. به عنوان مثال قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای امروز با کاهش دو میلیونی همراه بود. تقریبا این هفته بازار روند نزولی را به خود گرفته است. در این میان پرسش مهم این است که آیا روند نزولی قیمت ها در بازار خودرو ادامه دار خواهد بود یا تنها یک نوسان موقتی است.

اقتصاد آنلاین - پرهام کریمی؛  هر چند آمار تولید خودروسازان در بهار امسال افزایشی بوده اما همچنان بر زیان آن‌ها افزوده می‌شود؛ موضوعی که از یکسو ادامه این روند را با تردید روبرو می‌سازد و از سوی دیگر، افت کیفیت خودروهای داخلی را به همراه خواهد داشت. واردات خودرو هم که هر چند نهایی نشده است اما در کارشناسان بر این باورند که حتی با نهایی شدن آن نباید انتظار داشت که اولاً تا پایان پاییز شاهد عرضه آن ها به بازار باشیم و ثانیاً به تعدیل قابل توجه قیمت ها در بازار منجر شود. کارشناسان بر این باورند که محتمل‌ترین سناریو ادامه رکود بازار با نوسان‌های متناوب قیمت است و تغییر محسوس در قیمت های بازار آزاد در شرایط کنونی بعید به نظر می‌رسد؛ به ویژه که آینده برجام و در نتیجه قیمت دلار همچنان مبهم است. در ادامه به بررسی قیمت ها در بازار  امروز خودرو می‌پردازیم.

پژو ۲۰۶ تیپ دو بدون تغییر ۳۰۰ میلیون تومان معامله شد. ۲۰۶ تیپ ۵ فول هم در مدل  ۱۳۹۹ امروز بدون تغییر ۳۶۰ میلیون تومان قیمت خورد.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای سقف پانوراما با ۲ میلیون کاهش در بازار ۴۰۷ میلیون تومان معامله می شود. نسخه اتوماتیک با سقف شیشه ای و در مدل ۱۴۰۰، بدون تغییر ۶۲۵  میلیون تومان معامله شد. نسخه دنده ای با سقف فلزی و مدل ۱۴۰۱ هم تغییری در قیمت خود نداشت و در بازار ۳۹۵ میلیون تومان معامله می شود.

پژو ۴۰۵ در نسخه بنزینی با ۲ میلیون کاهش ۲۹۳ میلیون قیمت خورد. این خودرو در نسخه دوگانه سوز هم کاهش قیمت داشت و  قیمت ۳۰۸ میلیون تومانی به ثبت رساند.

پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱ امروز بدون تغییر ۳۷۵ میلیون تومان معامله شد. این خودرو در مدل ۱۴۰۱ و با موتور XU۷، هم تغییری در قیمت خود نداشت و ۳۱۹ میلیون تومان معامله می شود.

پارس ELX-TU۵، خودروی جدید ایران خودرو بدون تغییر در بازار بدون تغییر ۴۲۷ میلیون تومان قیمت خورد.

پژو ۲۰۰۸ هم بدون تغییر ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان معامله شد.

سمند LX  در مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر ۳۱۰ میلیون تومان قیمت خورد. این خودرو با موتور  EF۷ تغییری نداشت و ۳۳۲ میلیون تومان معامله شد.

دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر ۴۰۷ میلیون تومان قیمت خورد. این خودرو در نسخه توربو اتوماتیک هم بدون تغییر بود و در بازار ۵۱۰  میلیون تومان معامله می شود.

تارا اتوماتیک با ۳ میلیون کاهش ۵۹۵ میلیون تومان معامله می شود. نسخه دنده ای بدون تغییر ۴۶۰ میلیون تومان معامله می شود.

رانا پلاس بدون تغییر ۳۰۰  میلیون تومان معامله می شود. این خودرو در نسخه با سقف شیشه ای هم بدون تغییر بود و ۳۳۰ میلیون تومان قیمت خورد.

ایران خودرو

پراید ۱۱۱ بدون تغییر ۲۰۶ میلیون تومان معامله شد و نسخه ۱۳۱ هم بدون تغییر ۱۸۵ میلیون تومان قیمت خورد. پراید وانت یا همان ۱۵۱ در بازار امروز بدون تغییر ۱۸۳ میلیون تومان قیمت خورد.

کوییک اتوماتیک پلاس در مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر  ۳۱۵ میلیون تومان معامله می شود. نسخه ساده و دنده ای این خودرو هم ۲ میلیون ارزان شد و ۲۱۲ میلیون تومان معامله شد.

سایناEX بدون تغییر ۲۱۳ میلیون تومان معامله می شود.

تیبا هاچبک بدون تغییر ۲۰۷ میلیون قیمت خورد. نسخه صندوقدار هم تغییری در قیمتش نداشت و ۲۰۱ میلیون تومان قیمت خورد.

قیمت شاهین در مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر همچنان در بازار بدون تغییر ۳۵۵ میلیون تومان اعلام می شود. قیمت مدل ۱۴۰۱ با ۱ میلیون کاهش ۳۶۴ میلیون تومان معامله شد.

سایپا