۰ نفر

گزارش امروز بازار خودرو؛

خودروهای وارداتی شهریور می‌رسد؟ / قیمت پژو ۲۰۶ در مرز ۳۰۰ میلیون قرار گرفت + جدول قیمت

۲۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۷:۲۳
کد خبر: 652760
خودروهای وارداتی شهریور می‌رسد؟ / قیمت پژو ۲۰۶ در مرز ۳۰۰ میلیون قرار گرفت + جدول قیمت

بازار خودرو همچنان بلاتکلیف است و تنها تقاوت در معاملات امروز، کاهش جزئی قیمت ها در برخی مدل ها بود. شنیده ها حاکی از ارائه آئین نامه نهایی واردات به زودی است و اظهار نظر مجدد معاون وزیر صمت در خصوص ورود خودروهای وارداتی تا شهریور ماه به کشور می تواند موجب شروع موج کاهش قیمت ها شود. البته کارشناسان معتقدند که با توجه به اینکه هنوز آیین نامه نهایی نشده، واردات خودرو در مدت زمان دو ماه بعید به نظر می‌رسد.

اقتصاد آنلاین - پرهام کریمی؛  پژو ۲۰۶ تیپ دو با دو میلیون کاهش ۳۰۱ میلیون تومان معامله شد. ۲۰۶ تیپ ۵ فول هم در مدل  ۱۳۹۹ امروز هم بدون تغییر ۳۶۰ میلیون تومان معامله شد.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای سقف پانوراما چند روزی است بدون تغییر ۴۱۰ میلیون تومان معامله می شود. نسخه اتوماتیک با سقف شیشه ای و در مدل ۱۴۰۰، بدون تغییر ۶۰۸  میلیون تومان معامله می شود. نسخه دنده ای با سقف فلزی و مدل ۱۴۰۱  با یک میلیون کاهش ۳۹۶ میلیون تومان معامله می شود.

پژو ۴۰۵ در نسخه بنزینی بدون تغییر ۲۹۵ میلیون معامله می شود. این خودرو در نسخه دوگانه سوز هم بدون تغییر قیمت ۳۱۰ میلیون تومان را ثبت کرد. این خودرو اما در مدل اس ال ایکس کاهش قیمت به ثبت رساند.

پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱ با دو میلیون افزایش ۳۷۴  میلیون تومان معامله شد. این خودرو در مدل ۱۴۰۱ و با موتور XU۷، ۱ میلیون تومان گران شد و ۳۱۶ میلیون تومان معامله می شود.

پارس ELX-TU۵، خودروی جدید ایران خودرو بدون تغییر در بازار ۴۲۵ میلیون تومان قیمت خورد.پژو ۲۰۰۸ بدون تغییر ۱ میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان معامله شد.

سمند LX  در مدل ۱۴۰۱ تغییری در قیمت خود نداشت و ۳۰۲ میلیون تومان قیمت خورد. این خودرو با موتور  EF۷ هم بدون تغییر۳۳۰ میلیون تومان معامله شددنا معمولی مدل ۱۴۰۱ ۲ میلیون کاهش داشت و ۴۰۲ میلیون تومان قیمت خورد. این خودرو در نسخه توربو اتوماتیک هم بدون تغییر بود و در بازار ۵۱۰  میلیون تومان معامله می شود.

تارا اتوماتیک بدون تغییر ۵۹۰ میلیون تومان معامله می شود. نسخه دنده ای هم تغییری نداشت و ۴۶۵ میلیون تومان معامله می شود.

رانا پلاس با ۳ میلیون کاهش ۲۹۷ میلیون تومان معامله می شود. این خودرو در نسخه با سقف شیشه ای اما بدون تغییر بود و ۳۳۰ میلیون تومان قیمت خورد.

ایران خودرو

پراید ۱۱۱ بدون تغییر ۲۰۴ میلیون تومان معامله شد و نسخه ۱۳۱ هم بدون تغییر بود و امروز در بازار ۱۸۳ میلیون تومان معامله شد. پراید وانت یا همان ۱۵۱ با دو میلیون کاهش ۱۸۳ میلیون تومان قیمت خورد.

کوییک اتوماتیک پلاس در مدل ۱۴۰۱ با ۵ میلیون کاهش ۳۱۵ میلیون تومان معامله می شود. نسخه ساده و دنده ای این خودرو همینگونه ۲۱۵ میلیون تومان معامله شد.

سایناEX دنده ای با یک میلیون افزایش ۲۱۲ میلیون تومان معامله می شود.تیبا هاچبک با یک میلیون کاهش ۲۰۶ میلیون قیمت خورد. نسخه صندوقدار این خودرو بدون تغییر ۱۹۷ میلیون تومان قیمت خورد.

قیمت شاهین در مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر همچنان در بازار ۳۶۸ میلیون تومان اعلام می شود. قیمت مدل ۱۴۰۱ هم با ۵ میلیون کاهش ۳۷۰ میلیون تومان معامله شد.

سایپا