۰ نفر

گزارش امروز بازار خودرو؛

بلاتکلیفی بازار خودرو همچنان ادامه دارد / صعود دوباره قیمت پژو ۲۰۷ + جدول

۷ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۰۶
کد خبر: 639290
بلاتکلیفی بازار خودرو همچنان ادامه دارد / صعود دوباره قیمت پژو ۲۰۷ + جدول

بازار خودرو این روزها روند ثابتی ندارد و قیمت ها نوسانات بالایی را تجربه می کند. قیمت سمند هم در روزی که خبر لغو مجوز استاندارد و توقف شماره گذاری این خودرو منتشر شد با یک میلیون افزایش همراه بود، اما قیمت تیبا ۲ دیگر خودروی بدون مجوز استاندارد تغییری نداشت. حالا باید دید روند کاهشی قیمت ها در بازار خودرو که از زمان انتشار خبر قطعی آزادسازی واردات شروع شده بود و این روزها متوقف شده با انتشار آئین نامه نهایی واردات از سرگرفته می شود؟

اقتصادآنلاین-پرهام کریمی؛  پژو ۲۰۶ امروز در ادامه روند با ثبات خود، بدون تغییر ۳۰۵ میلیون تومان معامله شد. ۲۰۶ تیپ ۵ فول مدل  ۱۳۹۹، ۵ میلیون تومان افزایش قیمت ثبت کرد و ۳۵۵ میلیون تومانی شد.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای سقف پانوراما با ۳ میلیون افزایش ، ۴۱۰ میلیون تومان معامله می شود. قیمت نسخه اتوماتیک و در مدل ۱۴۰۰ که به روند افزایشی خود بازگشته بود، مجددا با ثبت ۵ میلیون تومان افزایش، ۵۹۵ میلیون تومانی شد نسخه دنده ای با سقف فلزی و مدل ۱۴۰۱ امروز هم ۲ میلیون گران شد و ۴۰۱ میلیون تومان معامله شد.

پژو ۴۰۵ در نسخه GLX و بنزینی در مدل ۱۳۹۹ کماکان تغییری در قیمت ندارد و ۲۸۷ میلیون معامله می شود. همین خودرو در نسخه دوگانه سوز هم بدون تغییر قیمت ۳۰۰ میلیون تومان معامله می شود.

پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱ امروز بدون تغییر ۳۸۲ میلیون تومان معامله شد. این خودرو در مدل ۱۴۰۱ و با موتور XU۷  با ۲ میلیون افزایش همراه بود و ۳۱۴ میلیون تومان معامله می شود.

پژو ۲۰۰۸ هم با بازگشت به روند صعودی و ثبت ۱۰ میلیون افزایش، ۱ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان معامله شد.

سمند LX که در میان خودروهای بدون استاندارد کنار تیبا قرار گرفت، در مدل ۱۴۰۱ با یک میلیون افزایش ۳۰۵ میلیون تومان قیمت خورد. 

دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ که با توقف روند افزایشی خود، امروز بدون تغییر ۴۰۲ میلیون تومان قیمت خورد. در نسخه توربو اتوماتیک بدون تغییر ۵۱۰ میلیون تومان قیمت خورد.

تارا اتوماتیک بدون تغییر ۵۹۵ میلیون تومان معامله می شود. نسخه دنده ای هم بدون تغییر ۴۶۰ میلیون تومان معامله می شود.

قیمت رانا پلاس بدون تغییر ۲۹۹ میلیون تومان معامله می شود. این خودرو در نسخه با سقف شیشه ای هم بدون افزایش ۳۲۵ میلیون تومان قیمت خورد.

جدول

پراید ۱۱۱ امروز هم بدون تغییر ۲۰۳ میلیون تومان قیمت خورد. نسخه ۱۳۱ هم بدون تغییر۱۸۲ میلیون تومان معامله شد. پراید وانت یا همان ۱۵۱ هم بدون تغییر ۱۸۸ میلیون تومان قیمت خورد.

قیمت کوییک اتوماتیک پلاس در مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر ۳۵۰ میلیون تومان معامله می شود. نسخه ساده و دنده ای این خودرو شاهد ۱ میلیون تومان کاهش بود و ۲۲۲  میلیون تومان معامله شد.

قیمت سایناEX دنده ای هم با ۳ میلیون کاهش ۲۱۸ میلیون تومان معامله می شود.

تیبا هاچبک که خبر لغو مجوز استانداردش توسط سازمان ملی استاندارد و همچنین توقف شماره گذاری این خودرو جنجال های زیادی بپا کرد، امروز هم بدون تغییر قیمت، ۲۰۵ میلیونی ماند. قیمت نسخه صندوقدار اما با یک میلیون کاهش همراه بود و ۱۹۴ میلیون تومان معامله شد.

قیمت شاهین در مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر ۳۷۵ میلیون تومان معامله می شود. قیمت مدل ۱۴۰۱ در بازار هم بدون تغییر قیمت ۳۹۵ میلیون تومانی ماند.

جدول