۰ نفر

تسهیلات بانکی برای خرید پیکاپ کلوت

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۹:۴۰
کد خبر: 636849
تسهیلات بانکی برای خرید پیکاپ کلوت

در توافق با بانک تجارت تسهیلات بانکی با سود ۱۸ درصد برای خرید پیکاپ کلوت در نظر گرفته شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، مدیرعامل شرکت مکث موتور در جریان بازدید مدیرعامل بانک تجارت از سالن ماموت در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران از توافقی در راستای اعطای تسهیلات بانکی از سوی بانک تجارت برای خریداران مکث موتور خبر داد.

بابک وطن‌خواه عنوان کرد: تسهیلات بانکی با سود ۱۸ درصد در اقساط ۲۴ و ۳۶ ماهه که در این تفاهم‌نامه برای خردید کلوت توافق شده، کمترین سود بانکی برای خرید خودرو در بین تمامی شرکت‌های ارائه‌دهنده خودرو به روش اقساطی است.

همچنین مدیرعامل بانک تجارت نیز عنوان کرد: گروه ماموت را به عنوان یک شریک استراتژیک می‌دانیم. وی در ادامه با یاد کردن از موسس گروه صنعتی ماموت زنده یاد مهندس فردوس پدر عنوان کرد: تلاش‌های فراوانی در این حوزه توسط این شرکت صورت گرفته و امید است که رهروان مسیر آن مرد بزرگ بتوانند پرچم این صنعت را همانند گذشته برافراشته نگه دارند.

پیکاپ کلوت قدرتمند ترین پیکاپ تولیدی بازار ایران است که از یک موتور ۲.۴ لیتری بهره می‌برد. نسخه دستی این خودرو با گیربکس ۶ سرعته دستی در بازار حضور دارد و نسخه گیربکس اتوماتیک این خودرو نیز در روز نخست نمایشگاه خودرو رونمایی شد.

مشتریان به زودی می توانند از این تسهیلات اعتباری برای خرید خودرو کلوت استفاده کنند. اطلاعیه‌های این تسهیلات به زودی از طریق سایت مکث موتور اعلام می‌شود. همچنین متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مکث موتور به نشانی https://www.maxmotorco.com/ مراجعه کنند و یا از طریق اینستاگرام به نشانی maxmotorcompany اخبار این شرکت را دنبال کنند.