۰ نفر

مدیر عامل گروه بهمن در حاشیه نمایشگاه خودرو:

معتقد به قرعه کشی برای فروش خودرو نیستیم

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۳۶
کد خبر: 636097
معتقد به قرعه کشی برای فروش خودرو نیستیم

مدیرعامل گروه بهمن با اشاره اینکه معتقد به قرعه کشی برای فروش خودرو نیستیم و مسوولان هم پیش از این وعده حذف قرعه کشی را داده بودند، تصریح کرد:برنامه ما در سال جاری افزایش تعداد تولید است و باور داریم بازار بر اساس عرضه و تقاضا قیمت‌گذاری می‌کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بیوک علیمرادلو در یک نشست خبری در حاشیه نمایشگاه خودرو بیان اینکه قول‌هایی دریافت کردیم مبنی بر اینکه قرعه کشی برای فروش خودرو موقتی است، گفت: از نظر اصولی مخالفتی با نظارت نداریم اما باور داریم که با این روش مشکلی حل نخواهد شد.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تجربه خصوصی سازی گروه بهمن می تواند نقشه راهی برای خصوصی سازی دو خودروساز بزرگ باشد، اظهار کرد: مخالف واگذاری سهام دولت در خودروسازی‌ هستم و معتقدم این سهام باید به خزانه برود اما تصدی‌گری دولت در این دو خودرو سازی باید به مردم واگذار شود.

علیمرادلو ادامه داد: مشکلات این دو شرکت قابل حل است و باید توجه کنیم سهم صنعت خودرو از تولید ناخالص داخلی حدود۳ درصد است و باید حواسمان باشد که با این صنعت جفا نکنیم.

مدیر عامل گروه بهمن درباره عرضه محصولات این شرکت در بورس کالا  خاطرنشان کرد:حضور در بورس کالا را با خودروی کارا آغاز خواهیم کرد که تجربه جدیدی است و سعی داریم از آن استفاده بهینه کنیم. بورس کالا می تواند یکی از روش‌های فروش محصپل باشد.

وی با اشاره به افزایش نیاز کشور در زمینه خودروهای تجاری افزود: براین اساس گروه بهمن تلاش بیشتری در این زمینه انجام داد به طوری که هم اکنون به نخستین خودروساز تجاری کشور تبدیل شده که این روند نشان می دهد در صورت اراده بخش خصوصی و انجام حمایت لازم در زمینه ایجاد اشتغال، ارتقای کیفیت محصولات، پاسخگویی به نیاز مشتریان و تنوع محصول می تواند به سرعت کار را پیش ببرد.

در ادامه این نشست ، مزدک زرین بخش مدیر مرکز رضایت و خشنودی مشتریان گفت: در خودروسازی دو فرایند حوزه برند و مشتری شرکت خودروساز را درگیر می کند براین اساس در گروه بهمن سعی می‌شود در صورت ایجاد نارضایتی تشخیص دهیم که کدام فرایند این شرکت منجر به نارضایتی شده و بالعکس.

وی افزود: سعی کردیم مفهوم جدیدی اجرا کرده و هیچ وقت به کف استاندارد ها بسنده نکرده و نیاز مشتری را زودتر از خود او شناسایی کنیم.