۰ نفر

گزارش امروز بازار خودرو؛

تعطیلات عید فطر ترمز افزایش قیمت ها را کشید / قیمت پژو ۴۰۵ به ۲۸۰ میلیون تومان رسید

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۲۱
کد خبر: 632722
تعطیلات عید فطر ترمز افزایش قیمت ها را کشید / قیمت پژو ۴۰۵ به ۲۸۰ میلیون تومان رسید

بازار خودرو متاثر از تعطیلات عید فطر عملاً امروز تعطیل بود و غالب مدل‌های پر تقاضای داخلی، تغییر قیمتی را ثبت نکردند. پراید ۱۱۱، ۲۰۳ میلیون، پژو ۲۰۶ تیپ دو، ۳۰۷ میلیون، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، ۵۸۰ میلیون و تیبا هاجبک مدل ۱۴۰۱، ۲۱۰ میلیون معامله شد. به نظر می رسد که تنها تعطیلات می تواند ترمز قیمت ها در بازار خودروها را بکشد.

اقتصادآنلاین-پرهام کریمی؛ در معاملات امروز پژو ۲۰۶ پس از چند جهش که قیمت این خودرو را وارد کانال ۳۰۰ میلیونی کرد و تا ۳۰۷ هم میلیون هم قیمت گذاری شد امروز بدون تغییرهمان ۳۰۷ میلیون تومان دیروز معامله شد. در مدل ۱۴۰۰ هم این خودرو افزایشی نداشت و همان ۲۹۵ میلیون تومان معامله شد و نزدیک به کانال ۳۰۰ میلیونی ماند. ۲۰۶ تیپ ۵ فول مدل  ۱۳۹۹ امروز بدون افزایش ۳۵۰ میلیون تومان معامله شد.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما مدل ۱۴۰۱ هم بدون افزایش بود و پس از افزایش ۳ میلیونی دیروز، ۴۱۵ میلیون تومان معامله شد. مدل ۱۴۰۰ این خودرو همانند دیروز گران نشد و همان ۳۹۵ میلیون تومان معامله شد نسخه اتوماتیک و مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر ۵۸۰ میلیون تومان معامله شد.

قیمت پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱ هم که دیروز مجددا ۳۸۰ میلیون تومان شده بود، امروز تغییری نداشت و به همان قیمت معامله شد.

پژو ۲۰۰۸ پس از چند روز افزایش های نجومی امروز همانند دیروز بدون تغییر همان ۱ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان معامله شد.

رانا پلاس هم در مدل ۱۴۰۱ بدون افزایش بود و ۲۹۹ میلیون تومان معامله شد و مدل ۱۴۰۰ این خودرو هم بدون تغییر ۲۸۵ میلیون تومان معامله شد.

سمند LX ساده هم در مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر ۲۷۸ میلیون تومان معامله شد و نزدیک به مرز ۲۸۰ میلیونی شد. و در مدل ۱۴۰۱ پس از چند افزاش متوالی امروز بدون تغییر ۲۸۹ میلیون تومان معامله شد. سمند LX مدل EF۷ در نسخه ۱۴۰۰ بدون تغییر ۳۱۳ میلیون تومان معامله شد.

سورن پلاس هم مجددا ۳ میلیون تومان دیگر گران شده و در بازار ۳۵۵ میلیون تومان معامله می شود. پژو ۴۰۵ GLX هم امروز سه میلیون تومان افزایش قیمت را ثبت کرد و ۲۸۰ میلیونی شد.

دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ بدون افزایش، ۳۹۰ میلیون تومان معامله شد. مدل ۱۴۰۰ هم  میلیون گران نشد و ۳۷۷ میلیون تومانی ماند. در نسخه توربو اتوماتیک ۵ میلیون گران شد و با قیمت ۵۰۰ میلیون تومان معامله شد و پایش به کانال ۵۰۰ میلیون باز شد.

پراید ۱۱۱ که که هفته گذشته وارد کانال ۲۰۰ میلیونی شده بود و سپس تا ۲۰۳ میلیون هم پیش رفت امروز تغییری در قیمت نداشت. نسخه ۱۳۱ هم بدون تغییر ۱۸۳ میلیون معامله شد.

تیبا هاچبک در مدل ۱۴۰۰ بدون افزایش افزایش ۲۰۲ میلیونی ماند و نسخه صندوقدار این خودرو هم گران نشد و در مدل ۱۴۰۰ در بازار ۱۹۴ میلیون تومان معامله شد.

شاهین در مدل ۱۴۰۰ پس از افزایش ۳ میلیونی در معاملات این هفته بدون تغییر ماند و ۳۶۵ میلیون تومان معامله شد. قیمت کارخانه برای مدل ۱۴۰۱ این خودرو هم تغییری نداشت و ۳۴۴ میلیون ۵۸۰ هزار تومان قیمت خورد.