۰ نفر

گزارش امروز بازار خودرو؛

رشد افسار گسیخته قیمت‌ خودروهای داخلی / قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک به ۶۰۰ میلیون نزدیک شد

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۴۸
کد خبر: 632087
رشد افسار گسیخته قیمت‌ خودروهای داخلی / قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک به ۶۰۰ میلیون نزدیک شد

بازار خودرو به نظر فعلا خیال کوتاه آمدن ندارد و باید به افزایش روزانه قیمت ها عادت کنیم. در بازار امروز قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو با افزایش ۵ میلیونی همراه بود و قیمت پراید از ۲۰۰ میلیون تومان هم فراتر رفت. قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک هم جهش قیمتی ۷ میلیونی را ثبت کرد و ۵۸۰ میلیون تومان معامله شد.

اقتصادآنلاین-پرهام کریمی؛ در معاملات امروز پژو ۲۰۶ تیب دو مدل ۱۴۰۱ که هفته گذشته وارد کانال ۳۰۰ میلیونی شد با جهش ۳ میلیونی به ۳۰۵ میلیون تومان رسید. در مدل ۱۴۰۰ اما این خودرو با ۵ میلیون تومان افزایش به ۲۹۵ میلیون تومان رسید و همچون مدل ۱۴۰۱ خود نزدیک به کانال ۳۰۰ میلیونی شد. ۲۰۶ تیپ ۵ فول مدل  ۱۳۹۹ امروز هم با جهش ۴ میلیونی  ۳۵۰ میلیون تومان معامله شد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ هم که هنوز وارد بازار نشده با افزایش در قیمت کارخانه همرا بود و ۱۸۱ میلیون و ۳۶۱ هزار تومان قیمت گذاری شد و باید دید پس از ورود این خودرو به بازار شاهد توزیع چه میزان رانت در آن خواهیم بود.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما مدل ۱۴۰۱ با ۷ میلیون تومان افزایش همراه بود و ۴۱۲ میلیون تومان معامله شد. مدل ۱۴۰۰ این خودرو هم ۵ میلیون تومان گران شد و ۳۹۵ میلیون تومان معامله شد نسخه اتوماتیک و مدل ۱۴۰۰ با ۵ میلیون افزایش دیگر به ۵۸۰ میلیون تومان رسید و به نظر می رسد با این فرمان به قیمت ۶۰۰ میلیونی هم برسد

قیمت پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱ هم پس از کاهش یک میلیونی چهارشنبه امروز بدون تغییر بود و ۳۷۹ میلیون تومان معامله شد

پژو ۲۰۰۸ همچنان افزایش پیدا می کند و با ۲۰ میلیون تومان افزایش دیگر به ۱ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان رسید.

رانا پلاس هم در مدل ۱۴۰۱ با ۴ میلیون افزایش همراه بود و ۲۹۹ میلیون تومان معامله شد و مدل ۱۴۰۰ این خودرو با ۱ میلیون تومان کاهش به ۲۸۵ میلیون تومان رسید.

سمند LX ساده در مدل ۱۴۰۰ با ۲ میلیون افزایش ۲۷۵ میلیون تومان معامله شد و در مدل ۱۴۰۱ با ۱ میلیون افزایش ۲۸۵ میلیون تومان معامله شد. سمند LX مدل EF۷ در نسخه ۱۴۰۰ با ۳ میلیون افزایش دیگر به ۳۰۸ میلیون تومان رسید.

سورن پلاس هم مجددا ۷ میلیون تومان دیگر گران شده و در بازار ۳۵۲ میلیون تومان معامله می شود.

دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ با ۵ میلیون افزایش، ۳۹۰ میلیون تومان معامله شد و در ادامه افزایش ها به احتمال زیاد این خودرو هم وارد کانال ۴۰۰ میلیونی می شود. مدل ۱۴۰۰ هم ۳ میلیون گران شد و ۳۷۷ میلیون تومانی شد. در نسخه توربو اتوماتیک هم ۳ میلیون گران شد و با قیمت ۴۹۵ میلیون تومان معامله شد. 

پراید ۱۱۱ که که هفته گذشته وارد کانال ۲۰۰ میلیونی شده بود با یک میلیون افزایش دیگر امروز در بازار ۲۰۱ میلیون تومان معامله شد

نسخه ۱۳۱ هم که با افزایش های پله ای به ۱۸۱ میلیون تومان رسیده بود امروز روی همان قیمت ماند.

تیبا هاچبک در مدل ۱۴۰۰ با دو میلیون افزایش ۲۰۲ میلیونی شد و از پراید ۱۱۱ سبقت گرفت و نسخه صندوقدار این خودرو هم ۲ میلیون گران شد و در مدل ۱۴۰۰ در بازار ۱۹۴ میلیون تومانی شد.

شاهین در مدل ۱۴۰۰ پس از افزایش ۳ میلیونی در معاملات این هفته بدون تغییر ماند و ۳۶۵ میلیون تومان معامله شد. قیمت کارخانه برای مدل ۱۴۰۱ این خودرو هم تغییری نداشت و ۳۴۴ میلیون ۵۸۰ هزار تومان قیمت خورد.