۰ نفر

گزارش امروز بازار خودرو؛

قیمت تیبا به ۲۱۰ میلیون تومان رسید / جهش ۵۰ میلیونی قیمت پژو ۲۰۰۸

۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۱۰
کد خبر: 631408
قیمت تیبا به ۲۱۰ میلیون تومان رسید / جهش ۵۰ میلیونی قیمت پژو ۲۰۰۸

صعود بازار خودرو در سال ۱۴۰۱ پایانی ندارد و هر روز شاهد افزایش چند میلیونی قیمت خودروهای داخلی هستیم؛ پراید ۲۰۰ میلیونی، تیبا ۲۱۰ میلیونی، ۲۰۶ تیپ دو ۳۰۰ میلیونی، پژو ۲۰۷، ۵۷۰ میلیونی و ... بخشی از قیمت هایی است که شاید باورش همین چند ماه پیش سخت بود. در بازار امروز ۲۰۶ تیپ دو باز هم گران شد و جای پای خود را بر روی کانال ۳۰۰ میلیونی سفت کرد و ۲۰۷ هم با ۵ میلیون افزایش به ۴۰۵ میلیون تومان رسید.

اقتصادآنلاین-پرهام کریمی؛ در معاملات امروز پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۱ که در دو روز گذشته ۴ میلیون گران شده بودند با یک میلیون افزایش دیگر به ۳۰۲ میلیون تومان رسید و خیال پایین ندارد. در مدل ۱۴۰۰ اما این خودرو بدون تغییر ۲۹۰ میلیون تومان ماند. ۲۰۶ تیپ ۵ فول مدل  ۱۳۹۹ امروز هم بدون افزایش همان ۳۴۶ میلیون تومان معامله شد.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما مدل ۱۴۰۱ که چند روزی تغییر قیمت نداشت، ۵ میلیون تومان گران شد و ۴۰۵ میلیونی شد. مدل ۱۴۰۰ این خودرو هم ۵ میلیون تومان گران شد و ۳۹۰ میلیون تومان معامله شد نسخه اتوماتیک و مدل ۱۴۰۰ هم روند ثباتش را شکست و با ۵ میلیون تومان افزایش به ۵۷۰ میلیون تومان رسید.

قیمت پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱ هم امروز با کاهش ۱ میلیون تومانی قیمت مواجه بود ۳۷۹ میلیون تومان معامله شد.

پژو ۲۰۰۸ همچنان افزایش پیدا می کند و با ۱۰ میلیون تومان افزایش دیگر به ۱ میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان رسید. این خودرو در دو روز گذشته جهش ۵۰ میلیونی را تجربه کرده است.

رانا پلاس هم در مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر ۲۹۵ میلیون تومان معامله شد و مدل ۱۴۰۰ این خودرو با ۱ میلیون تومان افزایش به ۲۸۶ میلیون تومان رسید.

سمند LX ساده هم در مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر همان ۲۷۳ میلیون تومان معامله شد و در مدل ۱۴۰۱ بدون افزایش ۲۸۴ میلیون تومان معامله شد. سمند LX مدل EF۷ در نسخه ۱۴۰۰که دیروز ۵ میلیون افزایش داشت امروز بدون تغییر ۳۰۵ میلیون تومان معامله شد.

سورن پلاس هم پس از جهش ۷ میلیونی دیروز امروز تغییری نداشت و همان ۳۴۵ میلیون تومان معامله شد

دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر ۳۸۵ میلیون تومان معامله شد. مدل ۱۴۰۰ اما ۲ میلیون گران شد و ۳۷۴ میلیون تومانی شد. در نسخه توربو اتوماتیک هم تغییر قیمتی ثبت نشد و با قیمت ۴۹۲ میلیون تومان معامله شد. 

پراید ۱۱۱ که پس از افزایش های متوالی به ۱۹۸ میلیون تومان رسیده بود و چند روزی بر روی همین قیمت باقی مانده بود، باجهش دو میلیونی بالاخره به انتظارها پایان داد و ۲۰۰ میلیونی شد اما امروز این قیمت این خودرو بدون تغییر بر روی ۲۰۰ میلیون تومان ماند.

نسخه ۱۳۱ هم که با افزایش های پله ای به ۱۸۱ میلیون تومان رسیده بود امروز روی همان قیمت ماند.

تیبا هاچبک در مدل ۱۴۰۱ با افزایش سه میلیون تومانی به قیمت ۲۱۰ میلیون تومان معامله شد. این خودرو در مدل ۱۴۰۰ اما تغییر قیمت نداشت و بر روی ۲۰۰ میلیون تومان باقی ماند. 

شاهین در مدل ۱۴۰۰ پس از افزایش ۳ میلیونی در معاملات این هفته بدون تغییر ماند و ۳۶۵ میلیون تومان معامله شد. قیمت کارخانه برای مدل ۱۴۰۱ این خودرو هم تغییری نداشت و ۳۴۴ میلیون ۵۸۰ هزار تومان قیمت خورد.