۰ نفر

گزارش امروز بازار خودرو؛

وعده کاهش قیمت خودرو تحقق پیدا کرد! / چشمتان به پژو ۲۰۶ تیپ دو ۳۰۰ میلیونی روشن

۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۱۳
کد خبر: 630783
وعده کاهش قیمت خودرو تحقق پیدا کرد! / چشمتان به پژو ۲۰۶ تیپ دو ۳۰۰ میلیونی روشن

هر چند فاطمی امین، وزیر صمت دولت سیزدهم بارها وعده کاهش قیمت خودرو را داده‌ و از برنامه های خود رونمایی کرده‌است اما با شرایط کنونی کاهش قیمت‌ها را فراموش کنیم. قیمت پراید که چند روزی بر سکوی ۱۹۸ میلیون تومان مانده و برای فتح قله ۲۰۰ میلیون تومانی دورخیز کرده بود؛ امروز بالاخره ۲۰۰ میلیونی شد. پژو ۲۰۶ تیپ دو هم که چند روز بود بدون تغییر قیمتی معامله می شد به ۲۹۹ میلیون تومان رسید و باید خود را برای پژوی ۳۰۰ میلیونی هم آماده کنیم.

اقتصادآنلاین-پرهام کریمی؛ در معاملات امروز پژو ۲۰۶ تیب دو مدل ۱۴۰۱ که دو روز گذشته را بدون تغییر قیمت سپری می کرد، امروز با افزایش ۲ میلیون تومانی ۲۹۹ میلیونی شد و بر مرز ۳۰۰ میلیونی قرار گرفت. در مدل ۱۴۰۰ هم این خودرو با ۲ میلیون افزایش ۲۸۸ میلیون تومان قیمت خورد. ۲۰۶ تیپ ۵ فول مدل ۱۳۹۹ با افزایش ۲ میلیونی به ۳۴۴ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما مدل ۱۴۰۱ که با دو میلیون افزایش بالاخره به ۴۰۰ میلیون تومان رسید. اما در مدل ۱۴۰۰ این خودرو با افزایش ۲ میلیونی به ۳۸۵ میلیون تومان رسید. نسخه اتوماتیک و مدل ۱۴۰۰ هم مانند دیروز و ادامه روند با ثبات به قیمت ۵۶۵ میلیون تومان معامله شد.

قیمت پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱ هم امروز بدون تغییر بر قله ۳۸۰ میلیون تومانی ماند. مدل ۱۴۰۰ این خودرو هم بدون افزایش  ۳۶۲ میلیونی ماند.

پژو ۲۰۰۸ هم ۴۰ میلیون تومان دیگر افزایش قیمت داشت و ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان معامله شد. سمند LX ساده هم در مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر همان ۲۷۳ میلیون تومان معامله شد و در مدل ۱۴۰۱ بدون افزایش ۲۸۴ میلیون تومان معامله شد.

دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر ۳۸۵ میلیون تومان معامله شد. مدل ۱۴۰۰ هم گران نشد و  ۳۷۰ میلیون تومانی ماند. در نسخه توربو اتوماتیک هم تغییر قیمتی ثبت نشد و با قیمت ۴۹۲ میلیون تومان معامله شد. 

پراید ۱۱۱ که پس از افزایش های متوالی به ۱۹۸ میلیون تومان رسیده بود و چد روزی بر روی همین قیمت باقی مانده بود، امروز با جهش دو میلیونی بالاخره به انتظارها پایان داد و ۲۰۰ میلیونی شد.

نسخه ۱۳۱ این خودرو هم از مدل هاچبکش عقب نماند و با همان میزان افزایش به قله ۱۸۰ میلیون تومانی رسید.

تیبا هاچبک که چند روزی هم قیمت با پراید ۱۱۱ معامله می شد، امروز با افزایش ۲ میلیونی پراید از این خودرو عقب ماند و بدون تغییر ۱۹۸ میلیون تومان معامله شد. مدل صندوقدار هم تغییری در قیمتش نداشت و ۱۹۰ میلیونی ماند.

شاهین در مدل ۱۴۰۰ پس از افزایش ۳ میلیونی در معاملات دیروز بدون تغییر ماند و ۳۶۵ میلیون تومان معامله شد.