۰ نفر

لاتاری خودرویی همچنان ادامه دارد؛

اعلام نتایج فروش فوری ایران خودرو(۴ اردیبهشت) / پنج میلیون متقاضی برای چهار هزار خودرو! + لینک و جزییات

۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۳۵
کد خبر: 630554
اعلام نتایج فروش فوری ایران خودرو(۴ اردیبهشت) / پنج میلیون متقاضی برای چهار هزار خودرو! + لینک و جزییات

نتایج مرحله سی و ششم فروش فوری ایران خودرو اعلام شد. در این مرحله چهار خودرو پارس سال سفارشی، پارس tu۵، رانا پلاس و رانا پلاس سقف شیشه‌ای عرضه شده بودند. بر اساس آمارهای منتشر شده، ظرفیت فروش فوری ویژه عموم مردم تنها چهار هزار خودرو بود. این در حالی است که چهار میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در این طرح ثبت نام کرده بودند.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ مرحله دوم فروش فوری ایران خودرو با عرضه چهار محصول هفته گذشته آغاز و نتایج آن امروز اعلام شد. پژو پارس سال، پژو پارس TU۵، راناپلاس و رانا پلاس سقف شیشه‌ای خودروهای عرضه شده در این مرحله بودند.

خودروی پارس سال سفارشی در حالی ۱۵۰۰ دستگاه  خودرو عرضه شده بود، که ۱.۵۹۲.۲۰۹ نفر برای این خودرو ثبت نام کرده بودند؛ به بیان دیگر به ازای هر ۱۰۶۱ نفر یک خودرو عرضه شده بود.

پارس سال TU۵ هم وضعیت همانند پارس سال سفارشی بود و ۱۵۰۰ خودرو در دسترس بود. در طرح ویژه عموم ۲.۵۴۰.۱۹۱ متقاضی برای این خودرو حضور دارند که به ازای ۱۶۹۳ نفر یک خودرو عرضه شده بود.

ظرفیت رانا پلاس پانوراما ۵۰۰ دستگاه بود که در طرح ویژه عموم ۴۸۴.۳۶۷ متقاضی برای این خودرو در قرعه کشی شرکت کرده اند.

رانا پلاس نیز ظرفیت ۵۰۰ دستگاهی در این مرحله داشت. این در حالی است که ۱۷۷,۳۹۹ نفر برای این خودرو ثبت نام کرده بودند. در مجموع تعداد شرکنندگان ۴.۷۹۴.۱۶۶ نفر برای ۴۰۰۰ خودروی عرضه شده در لاتاری خودرویی ایران خودرو، ثبت نام کرده اند. در این قرعه کشی بیشترین شانس برای رانا پلاس و کمرین شانس هم برای پارس TU۵ بود.

 

نام خودرو

متقاضیان طرح ویژه عموم

ظرفیت

شانس

پارس سال سفارشی

1,592,209

1500

1,061

پارس TU5

2,540,191

1500

1,693

رانا پلاس پانوراما

484,367

500

969

رانا پلاس

177,399

500

355

مجموع

4,794,166

4000

 

 

 

ثبت نام کنندگان می توانند با مراجعه به سایت فروش ایران خودرو به نشانیesale.ikco.ir از نتایج مطلع شوند.